عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

فرماندار در جلسه ستاد برگزاری پدافند غیر عامل شهرستان آق قلا:

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

 "الیاس هیوه چی" گفت: پدافند غیر عامل پروژه نیست،پروسه ای است و بایستی استمرار داشته باشد.

 جلسه ستاد برگزاری پدافند غیر عامل شهرستان آق قلا به ریاست "الیاس هیوه چی" فرماندار و با حضور مدیران دستگاههای اجرایی عضو این ستاد در شرکت رشد دانه شهرک صنعتی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،رئیس ستاد پدافند غیر عامل شهرستان "امنیت و سلامت"را به عنوان دو مقوله مهم یاد آور شده و اظهار داشت:پدافند غیر عامل مسئله حساسی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد،امنیت و سلامت به عنوان دو مقوله مغفول در جامعه مطرح است،تا زمانیکه این دو اهم را از دست ندهیم قدرش را نمی دانیم پس در زمانیکه جاری و ساری است بایستی تقویت شوند تا استمرار داشته باشند.

 فرماندار شهرستان آق قلا دانستن مختصات پدافند غیر عامل را با توجه به تحولات منطقه ای را از ضروریات برشمرده و افزود:جنگ ها،کشتار ها و ترورهایی که در کشور های همسایه در حال حاضر شاهد آن هستیم بیانگر آن است که ایران در تیر رس همه دشمنان نظام بوده و هست،الحمد لله آرامش و امنیتی که در کشور وجود دارد نشان از مراقبت و دفاع هوشیارانه عوامل امنیتی و انتظامی در برابر تهدیدات بیگانگان و دشمنان است.

 وی افزود:وظیفه ما در قبال این آرامش و امنیت،تقویت و پشتیبانی آن بوده تا این امنیت استمرار داشته باشد،پدافند غیر عامل یکی از ضروریات این تداوم و استمرار است. توجه به اصول و اجرای قواعد پدافند غیر عامل می تواند از وقوع بسیاری حوادث و خسارات در ِآینده جلوگیری کند و بیشتر کشورها به آن توجه دارند و بسیاری از برنامه ریزی های کشورهای توسعه یافته،براساس رعایت اصول پدافند غیر عامل انجام می گیرد.

 رئیس ستاد پدافند غیر عامل شهرستان آق قلا،پنهان شدن پیامبرگرامی اسلام در غار ثور و تغییر مسیر ایشان به لحاظ فریب دشمنان تا مورد تعرض و تهدید قرار نگیرند را از جمله نمونه های پدافند غیر عامل در طول تاریخ اسلام ذکر کرد.

 "هیوه چی" عصر کنونی را به "اسب چوبی تراوایی دانست که تبدیل به اسب الکترونیک شده است " و بیان داشت:تلفن های همراهی که امروزه در اختیار همگان قرار دارد،ارسال نامه های الکترونیک،فضاهای مجازی و بحث بیو تروریسم تهدیداتی است که در عصر حاضر با آن روبرو هستیم با وجود این همه تهدیدات،اجرای اصول پدافند غیر عامل ما را از حملات و آسیب های سایبری دشمن مصون نگه میدارد.

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

 

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

 

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

 

پدافند غیر عامل پروسه ای است و باید استمرار داشته باشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 447
  • کد خبر : 26640