عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرماندار رامیان از عموم مردم شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی 13 آبان


دعوت فرماندار رامیان از عموم مردم شهرستان جهت شرکت در راهپیمایی 13 آبان

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در پیامی از عموم مردم شهرستان دعوت نمود تا بار دیگر جهت تجدید بیعت با آرمانهای امام (ره) ، شهدا و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راهپیمایی 13 آبان حضور پرشور داشته باشند.

در این پیام آمده است:

سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی است که وجه مشترک همه آنها«استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز و مقاوم ایران اسلامی بوده و این روز به عنوان برگ  زرینی در تاریخ آزادی ملت ایران ثبت شده است.

یوم‌الله ۱۳ آبان روز تقابل انسانيت و آزادگي در برابر خصلت‌های ذاتي مستكبران و استعمارگراني است كه در انديشه سياه خود ظلم و بی‌عدالتی را لباس رنگين پوشانیده‌اند تا ذهن مردم جهان را فريب دهند و دريغا كه آزاد اندیشان و آزادي خواهان واقعي به اين حیله‌ها فريب بخورند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای یوم‌الله سیزدهم آبان از عموم مردم شریف شهرستان بویژه دانشجویان ،طلاب و روحانیت ، معلمان و دانش آموزان عزیز دعوت می کنم تا در مراسم راهپیمایی سیزده آبان حضوری چشمگیر و گسترده داشته و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برائت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 835
  • کد خبر : 26964