عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طراحی و جانمایی ساختمان نمایشگاه صنایع دستی و موزه شهرستان کردکوی بررسی شد

با حضور فرماندار ؛

طراحی و جانمایی ساختمان نمایشگاه صنایع دستی و موزه شهرستان کردکوی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛با حضور مجتبی جمالی فرماندار، نماینده و کارشناس دفتر فنی استانداری،کارشناس فنی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و منوچهری مدیر ان در کردکوی؛ چگونگی طراحی و جانمایی ساختمان نمایشگاه صنایع دستی و موزه ی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این هم اندیشی فرماندار کردکوی با اشاره به اهمیت رشد و توسعه صنایع دستی در حفظ و نگهداری انگاره های فرهنگی و هنری شهرستان، به نقش و جایگاه ان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی اشاره کرد افزود: پیگیری موضوعات مربوط به صنایع دستی یکی از شیوه های کار آمدی است که می تواند اهداف و برنامه های اقتصاد مقاومتی را محقق سازد.
جمالی با اشاره به اهداف تشکیل این جلسه گفت: نوع و چگونگی طراحی ساختمان نمایشگاه می بایست هم متناسب با شرایط اقلیمی و فرهنگی جامعه ما باشد و هم بتواند ظرفیت های تاریخی،فرهنگی و هنری شهرستان را به بهترین شکل به نمایش گذارد.
گفتنی است ؛ در ابتدای جلسه منوچهری مدیر گردشگری کردکوی نیز گزارش مختصری از اهداف و برنامه های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در سطح کردکوی در زمینه های گوناگون از جمله ساخت این نمایشگاه ارائه داد. همچنین در پایان این جلسه با حضور کارشناسان از چندین نقطه شهر کردکوی به منظور مکان یابی ساخت این نمایشگاه بازدید به عمل امد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 27012