عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد

جلسه  هماهنگی ستاد اربعین حسینی علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،دومین جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی شهرستان به منظور پذیرایی ازکاروان های پیاده اربعین درکربلا وباحضور احمدتجری مفرد فرماندارشهرستان ومعتمدین وخیرین درمحل فرمانداری برگزارشد.

فرمانداردر این جلسه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره نمود و گفت: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است؛ این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

تجری مفرد با بیان اینکه برخی افراد توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارد و دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند گفت: یکی از راه های شریک شدن در ثواب پیاده روی اربعین، پذیرایی از این زائرین می باشد که باتوجه به اینکه موکب هایی توسط ستاد اربعین استان یزد در عراق ایجاد شده است مردم می توانند در این امر شریک شوند.

فرماندارگفت:امیدواریم مردم همچون سال های گذشته با اهداء نذورات نقدی و غیر نقدی خود همیار ما باشند.

وی به شماره حساب ستاد اربعین برای واریز کمک های مردمی شهرستان اشاره کرد و گفت: شماره حساب 4016542123241 نزد بانک انصار به منظور دریافت کمک های نقدی مردم افتتاح شده است.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .