عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان رامیان برگزار می گردد


مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان رامیان برگزار می گردد

مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان رامیان برگزار می گردد

جلسه هماهنگی جهت اجرای مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار گردید.

مهندس صادقلو فرماندار رامیان در این جلسه با اشاره به نقش مردم در پیشگیری و کاهش اثرات سوانح طبیعی گفت: با آگاهی بخشی به مردم بخصوص قشر دانش آموز و با ایجاد گروههای مدیریت بحران جامعه محور میتوان تا حد زیادی اثرات بلایای طبیعی را در جامعه کاهش داد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان از برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان در تاریخ 15 آذر همزمان با مدارس سراسر استان خبر داده و افزود: این مانور با هدف آمادگی برای رویارویی با زلزله و کاهش تلفات و خسارت ناشی از حوادث و بلایای طبیعی و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله در کلیه مدارس شهرستان برگزار خواهد شد و در 4 مدرسه  به صورت نمادین با حضور مدیران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان اجرا خواهد گردید.

در ادامه رئیس هلال احمر شهرستان به تشریح مانور زلزله و ایمنی در مدارس پرداخت و سایر اعضاء نیز به ارائه راهکارهای پیشنهادی خود در خصوص اجرای هرچه بهتر مانور در شهرستان پرداختند.

همچنین با تاکید فرماندار و با هماهنگی بین هلال احمر شهرستان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دوره آموزشی آشنایی با راهکارهای مقابله با زلزله و ایمنی در مدارس به زودی ویژه مدیران مدارس و مربیان پرورشی شهرستان برگزار خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 722
  • کد خبر : 27326