عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام 100درصدی روستاهای شهرستان تا پایان مهلت حضوری مامورین سرشماری

فرماندار در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از ستاد سرشماری شهرستان آق قلا:

ثبت نام 100درصدی روستاهای شهرستان تا پایان مهلت حضوری مامورین سرشماری

ثبت نام 100درصدی روستاهای شهرستان تا پایان مهلت حضوری مامورین سرشماری

 فرماندار شهرستان آق قلا از ثبت نام 100درصدی روستاهای شهرستان تا پایان مهلت حضوری مامورین سرشماری خبر داد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا،"الیاس هیوه چی" در حاشیه بازدید مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای گلستان اظهار داشت:در طرح ملی سرشماری،49 درصد خانوار از جمعیت شهرستان آق‎قلا ثبت‎نام کرده و صاحب کد سرشماری شده‎اند.در برآورد کلی سرشماری آ‎‎ق‎قلا، تعداد 41 هزار و 718 خانوار پیش‎بینی شده بود که تعداد 20 هزار و 432 خانوار در این پروژه کلی ثبت‎نام اینترنتی کردند.

 رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق‌قلا با تبیین اهمیت ارائه آمار و اطلاعات برای تدوین برنامه توسعه و قانون بودجه سالیانه اذعان کرد:همه دست‎اندرکاران آمارگیری به عنوان مجریان سرشماری باید بدانند اطلاعات و آمار، پایه و اساس برنامه‌ریزی در کشور بوده و برنامه‎ریزی هم پایه و اساس مدیریت است، چرا که بازخورد این مدیریت خوب، خدمات مناسب برای مردم است.

 وی ادامه داد: امانت‎داری در اطلاعات و آمار و صداقت در جریان سرشماری، توأم با دقت در پیگیری و جدیت در جمع‎آوری اطلاعات پایه و اساس اقداماتی است که باید در فرآیند آمارگیری انجام گیرد.

 فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: برنامه‎ریزی درست در آینده مستلزم جمع‎آوری اطلاعات دقیق و بهینه است که بخشی از این هدف با دقت و حوصله آمارگیران در جمع‎آوری اطلاعات میسر می‎شود.

 "هیوه چی"خاطرنشان کرد: هرگونه خدمات زیرساختی، حمایتی و توسعه‎ای در منطقه در گرو دریافت اطلاعات و آمار صحیح در سرشماری است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 910
  • کد خبر : 27502