عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن


برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن  با حضور فیروزی فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال و سایر اعضاء ستاد در محل دفتر فرماندار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به مشکلات صاحبان صنایع و سرمایه گذاران گفت : موانع و مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع باید در حد امکان مرتفع گردد تا با خیال راحت بتوانند در جهت ایجاد اشتغال و تولید حرکت نمایند. از این جهت دستگاه های اداری شهرستان تا حد امکان در رفع این موانع تلاش کنند تا صاحبان صنایع با دریافت تسهیلات رفع موانع تولید چرخه این اقتصاد را چه در صنعت و چه در کشاورزی و دامپروری و چه در صنعت شیلات به حرکت در آورند.

فرماندار همچنین از مسئولین دستگاهها خواست تا سازمانهای مردم نهاد (NGO) را شناسایی و برای آنها راه کارهای قانونی جهت برخورداری از تسهیلات را بیان کنند و این سازمانهای مردم نهاد با توجه به علاقه مندی اعضاء خود در حرفه های مختلف آنها را جهت دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال به ارگانهای مربوطه هدایت کنند.

از جمله مهمترین مصوبات جلسه عبارتند از:

- مقرر گردید تا از سوی سپاه پاسداران شهرستان حرفه ها و مشاغلی را که به آنها وام در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود را به سایر دستگاههای اجرایی شهرستان اعلام نماید تا مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت جذب این تسهیلات اقدام لازم را بعمل آورند.

- مقرر گردید هر یک از دستگاههای اجرایی سازمانهای مردم نهادی را که در زیر مجموعه خود دارند را جهت شناسایی علایق اعضا خود دور هم جمع نموده و بر اساس علایق هر یک از اعضاء جهت دریافت تسهیلات به ارگان های مربوطه معرفی نمایند.

- مقرر گردید تا بخشداران جلساتی را با دهیاران داشته باشند تا دهیاران جوانان جویای کار روستای خود را با مهارت و علایق مربوطه جهت دریافت تسهیلات به فرمانداری اعلام کنند.

برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 

برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 

برگزاری دهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .