عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن

  جلسه انجمن کتابخانه عمومی  و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، قوانلو مدیرکل کتابخانه های استان، جمعی از مسئولین و نویسندگان شهرستان و اعضای انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمتانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک هفته بسیج و تسلیت سالروز رحلت نبی اکرم و شهادت امام حسن (ع) اظهار داشت: کتاب یکی از ارزشهای والای جامعه است لذا بایستی تلاش کنیم کتاب در جامعه ما ساری و جاری و تبدیل به یکی از علاقمندیهای افراد جامعه شود.

وی  با اشاره به سبقه تاریخی و ارزشمند استان و وجود مسئولین فرهیخته در استان افزود: امیدواریم بتوانیم نقش کتاب را در جامعه برجسته تر کنیم.

فرماندار نویسندگان را ذخایرشهرستان دانست و گفت: نویسندگان کسانی هستند که عمر خود را صرف کتاب و کتابخوانی گذاستند و ارزش های فراوانی در جامعه ایجاد کردند که موردنیاز جامعه است.

وی افزود: نقش نویسندگان مایه دوام و قوام جامعه است. اگر امروز ما میتوانیم از گذشتگان و ارزش های خود مطلع شویم مدیون این عزیزان هستیم که میراث فرهنگی جامعه را حفظ و از نسلی به نسل بعد انتقال می دهند.

در ادامه قوانلو مدیر کل کتابخانه های استان ضمن تجلیل از نویسندگان  شهرستان قول مساعد جهت حمایت از این قشر فرهنگی و صاحب قلم داد.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار نویسندگان را بهترین سرمایه اجتماعی و فرهنگی جامعه خواند و گفت: نقش نویسندگان در جامعه واقعیتی انکارناپذیر است.

وی با اشاره به حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک اندیشمند و مصلح بزرگ به بیان اهمیت فکرو قلم و جایگاه نویسندگان و صاحبان اندیشه و قلم پرداخت و برای حفظ قدرت علمی و فرهنگی کشور تداوم قلمزنی آنها را از الزامات دانست.

گفتنی است در این جلسه از فرماندار و معاون فرماندار، شهردار و معاون شهردار  بعنوان فعالین  عرصه کتاب و کتابخوانی توسط مدیر کل کتابخانه های استان تجلیل و قدردانی شد.

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه انجمن کتابخانه عمومی و نشست با نویسندگان شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .