عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

دکتر حسینی فرماندار گرگان :

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان نهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با حضور فرماندار و رییس شورای اداری شهرستان ،فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا ،مدیران کل اوقاف و امور خیریه و فرودگاه های استان گلستان ومدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه "دکترسید عباس حسینی" فرماندار گرگان :با تقدیر از دستگاه های وادارات خدمت رسان در سرمازدگی اخیر ،خواستار برآورد دقیق خسارت در سطح شهرستان گرگان شد .

وی در ادامه با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت : اربعین تبدیل به یک کنگره بزرگ جهانی شده است.

دکترحسینی همچنین با گرامیداشت روز 5 آذر و هفته بسیج خاطر نشان کرد :هفته بسیج در گرگان دو مهم یکی ابتدای هفته به نام بسیج و دیگری در 5آذر بنام روز گرگان سنخیت بیشتری دارد و شاید بتوان گفت که 14 شهید شهرستان گرگان در روز 5 آذر که به دلیل بی احترامی به ساحت امام رضا (ع) به فرمان امام (ره)تظاهرات کردند و به شهادت رسیدند اولین مدافعین حرم نامید.

وی با اشاره به هفته وقف یادآور شد: همانگونه که در بعد سلامت به مردم اطلاع رسانی خوبی صورت گرفت نیاز است در زمینه وقف نیز مردم با ورود به این کار خیر برای باقیات و صالحات خود گام های مثبتی را بردارند.

فرماندار همچنین در زمینه تقویت ناوگان حمل و نقل هوایی و تداوم پروازها ،خواستار استقبال مردم از پروازها در فرودگاه بین المللی گرگان شد.

فرماندار گرگان با اشاره به اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت : گرگان در 25 آذر میزبان میهمانان اجلاسیه است و باید همه امکانات به کار ببندیم.

سید عباس حسینی سرشماری را یکی از موارد مهم برنامه ریزی در زیرساخت های کشور دانست وبا تقدیر از از مدیران در امرهمکاری به ستاد سرشماری شهرستان گفت: سرشماری از ضروریات برنامه ریزی مناسب برای پیش برد اهداف نظام است که در این راه تلاشهای زیادی صورت گرفته است و همه دست اندرکاران در این زمینه قابل تقدیر می باشند.

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی در رابطه با عمل به وظیفه و احترام به خانواده شهدا بیان کردو گفت :باید احترام به خانواده شهدا اولویت برخورد مسئولان با مردم باشد زیرا اگر امروز امنیتی در کشور حاکم است به دلیل وجود خونهایی پاکی است که برای حفظ این نظام ریخته شده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سهرابی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با توجه به در پیش بودن هفته وقف گفت :10 امام زاده در استان گلستان به عنوان میقات الرضا تعیین شده اند و باید فضای امام زاده ها به سمتی برود که مردم ضمن یک تفریح سالم از فضای معنوی نیز بهره ببرند.

سهرابی همچنین با اشاره به وضعیت موقوفه های استان گلستان خاطر نشان کرد : در استان گلستان بیش از5000موقوفه و123بقعه متبرکه وجود دارد که از این تعداد 2008 موقوفه با 53240 رقمه و 42بقعه متبرکه در حوزه اجراییه اوقاف شهرستان گرگان قرار دارد وجود دارد و اداره کل اوقاف به دنبال احیاء موقوفات بوده و 120 فرصت سرمایه گذاری در استان شناسایی شده که تا پایان سال 96 ، 20 مورد از این موقوفات احیاء خواهند شد .

"آذری" مدیر کل فرودگاههای استان گلستان با اشاره به روند برنامه های این اداره کل در استان اذعان کرد :ترمینال جدید 9500 متر مربعی با اعتبار 22 میلیارد تومان را خواهیم داشت که ظرف 6 تا 8 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خواستار اعتبارات بیشتر برای تکمیل پاویون فرودگاه گرگان شد و اظهارداشت: پاویون فرودگاه گرگان 80 درصد پیشرفت کار داشته است که برای تکمیل این پروژه استانی یک میلیارد تومان اعتبار نیاز می باشد تا به بهره برداری برسد .

آذری ادامه داد : اعتبارات شرکت فرودگاههای کشور به طور کامل تامین شده است اما اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه ها باید در اختیار اداره کل فرودگاههای استان گلستان قرار بگیرد.

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان همچنین گفت :دستگاه آی ال اس برای دید تا 800 متر در فرودگاه گرگان نصب خواهد شد که به کاپیتان اجازه فرود در این دید را خواهد داد.

در ادامه این جلسه سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجربا تبریک هفته بسیج گفت میزبان میهمانان اجلاسیه خواهد بود و جا دارد بخش داران و مسئولین نسبت به فضا سازی تبلیغاتی در سطح شهر و همچنین روستاهای شهرستان گرگان اقدام لازم را بعمل آورند.

مهاجر افزود : 1300 رزمنده شهرستان گرگان برای مراسم 15 هزار نفری رزمندگان در گرگان اعزام خواهند شد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان اذعان کرد : نمایش رزمی با هدف بازسازی بخشی از عملیات آزاد سازی خرمشهر از 17 الی 15 آذر ماه در گرگان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از این نمایش حماسی که بازدید بعمل آورند.

در پایان این جلسه طی حکمی از طرف فرماندار گرگان برادر رزمنده و از پیشکسوتان دفاع مقدس حاج تقی ایزد مسئول اعزام رزمندگان به مراسم بزرگ اجتماع رزمندگان درگنبد منصوب گردید.

گفتنی است روسای ادارات شهرستان گرگان در میدان تیر ، سپاه نینوا با تیر اندازی به اهداف تعیین شده آمادگی رزمی خود را محک زدند.

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 

ادارات گرگان برآورد دقیقی از خسارت سرمای اخیرارایه دهند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 27859