عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

ضمیر:

آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

 "امانگلدی ضمیر "گفت: آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار،ت وسعه برای ایجاد اشتغال و حرکت در راستای اهداف دولت تدبیر و امید است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در آئین معارفه خویش در ابتدای سخنان ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام،شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت:ایام ماه صفر است،سالروز رحلت جانگداز "نبی مکرم اسلام"،کسی که تمام وجود خویش را برای اعتلای انسانیت،ارتقاء و تکمیل اخلاق اسلامی و عرضه دین خدا برای انسانها تلاش نمود.سالروز شهادت کریم اهل بیت،"امام حسن مجتبی (ع)"

 و دعای بسیار خوب از این امام بزرگوار که می فرماید:"سهل بفضلک یا عزیز" که سرمشق راه خود قرار داده و به دیگران آموخته ایم تا آن را در دلها بنویسند و همواره چراغ راه خود قرار دهند و همچنین آخر ماه صفر مصادف است با شهادت ثامن الحجج "امام رضا علیه السلام" امیدواریم به برکت این ایام خدمتگزار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شهرستان باشیم.

 وی ضمن اشاره به گزارش اقدامات و فعالیتهای فرماندار سابق شهرستان آق قلا،خدمات ایشان را شایسته قدردانی دانست.

 فرماندار شهرستان آق قلا،عزت و بزرگی ایران اسلامی را مدیون خون شهداء و چراغ راه هدایت این بزرگواران دانست و افزود:احداث بوستان و پارک جنگلی درسطح 21 هکتار از اراضی این شهرستان و نامگذاری آن به نام 4 هزار شهید استان گلستان از اقدامات خوب و موثر در راستای توسعه فضای سبز شهرستان و تکریم عزیزانی است که چراغ راه هدایت ما هستند،عزت ،اقتدار و بزرگی ایران اسلامی به برکت خون شهداء است و در همین راستا در 17 آذر ماه سال جاری کنگره بزرگداشت شهدای اهل سنت استان ،قریب 600 شهید که 15 درصد از شهدای استان را شامل می شوند در شهرستان آق قلا به حول و قوه الهی برگزار خواهیم کرد.

 وی توسعه و ایجاد اشتغال،استفاده از دانش بومی همچون صنایع دستی در راستای توانمند سازی مردم شهرستان و اقتصاد مقاومتی،حمایت از سرمایه گذاران،پیگیری مرمت پل باستانی شهر آق قلا را از مهمترین اولویت های برنامه خود در شهرستان ذکر کرد.

 نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان آق قلا،استقرار بیش از 4/1واحدهای تولیدی و صنعتی در بزرگترین شهرک صنعتی استان ،شهرک هزار هکتاری اترک و تنها کارخانه استخراج و تولید ید در کشور زا از ظرفیتهای بسیار خوب برای توانمند سازی شهرستان دانست،حمایت و نگاه ویژه به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را از دیگر اهم برنامه های خود در بهبود چرخه اقتصاد شهرستان دانست.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا،رسانه ها را پایه اساسی انعکاس فعالیتها و کمک به رکن توسعه جامعه دانست و از تلاشهای خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی نمود.

 وی برگزاری انتخابات،استقرار آرامش و امنیت در جامعه و هماهنگی بین دستگاههای اجرایی شهرستان را از مهمترین وظایف فرمانداران ذکر کرد.

 "ضمیر" در پایان سخنان خود تصریح کرد:فلسفه آفرینش انسان برای خدمت است و در مکتب اسلام خدمت کردن یک توفیق الهی است و خداوند را شاکر هستم باری دیگر توفیق خدمتگزاری را نصیب نمود و مهم برای ما خدمت است.

آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

 

آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

 

آنچه که برای ما مهم است رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 606
  • کد خبر : 27869