عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تغییرات جدید پروازهای فرودگاه کلاله اعمال شد


تغییرات جدید پروازهای فرودگاه کلاله اعمال شد

فرماندار کلاله در گفتگویی با اعلام تغییرات جدید از ساعات و قیمت بلیط های پرواز فرودگاه کلاله گفت : از شنبه آتی تغییرات جدیدی در پروازهای تهران به کلاله و بلعکس اعمال میشود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله نصرت برزگر پیرامون پروازهای فرودگاه شرق گلستان افزود : با تلاشهای نماینده شهرستان و مدیرکل فرودگاه های استان و مجموعه شهرستان تفاهم نامه ای فی مابین فرمانداری و شرکت هواپیمایی منعقد شد که نتیجه این تفاهم نامه تغییرات در ساعات پرواز ، قیمت بلیط ها و روزهای پرواز است .

وی پیرامون نرخ تعیین شده اظهار داشت : نرخ بلیطها از 145 هزار تومان به 87 هزار تومان کاهش و ساعات پرواز هم در روز شنبه ساعت 8 و 9 صبح و چهارشنبه هم 15 و 16:30 تعیین شده است.

فرماندار سپس با تقدیر از تلاشهای مدیرکل فرودگاه های استان در راه اندازی و استمرار پروازهای فرودگاه گفت : با تلاشهای مهندس آذری در استمرار پروازهای فرودگاه اعتباری بالغ بر 1 میلیارد تومان برای توسعه تجهیزات فرودگاه تخصیص داده شده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد و انشالله پروازها به مسیرهای دیگر افزایش خواهد یافت .

برزگر درخصوص تهیه بلیط عنوان کرد : هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی یا آژانس های مسافرتی و شرکت آلما مجری چارتر به شماره های ۰۹۱۱۱۷۶۳۹۸۳-۰۹۱۱۳۷۶۳۴۴۰ – ۰۱۷۳۵۴۴۰۰۶۳ – ۰۱۷۳۵۴۴۰۰۶۴ برای تهیه بلیط تماس حاصل نمایند .

وی افزود : قیمتهای بلیط از روز شنبه با نرخ جدید در نظر گرفته شده و مسافرین می توانند با تماس با شماره های قید شده یا در صورت خرید اینترنتی مابقی وجه را پای پرواز دریافت نمایند .

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 907
  • کد خبر : 27908