عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرهنگ وحدت و همدلی، زمینه ساز تقویت مسلمانان

در پیام نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول تاکید شد:

فرهنگ وحدت و همدلی، زمینه ساز تقویت مسلمانان

فرهنگ وحدت و همدلی، زمینه ساز تقویت مسلمانان

 نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا تاکید کرد:فرهنگ وحدت و همدلی،زمینه ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

 صبح امروز پنج شنبه "امانگلدی ضمیر" فرماندار در پيامی حلول ماه مبارک ربيع الاول را به عموم مسلمانان به ویژه مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان آق قلا تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام نماینده عالی دولت آمده است:

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

 بار دیگر هلال ماه مبارک و پرخیر و برکت ربیع الاول حلول کرده و عاشقان و دلباختگان خاندان عصمت و طهارت(ع) را به یمن خجستگی اعیاد این ماه، طراوت و جانی تازه می بخشد.

 ربیع الاول،چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است و عطر میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) لحظه به لحظهء این ماه مبارک را در بر گرفته و این ماه عزیز را به کرامت،اخلاقیت و انسانیت این یگانه تاریخ مزین کرده است. بی تردید وجود مقدس نبى مكرم و رسول اعظم اسلام، می تواند مهم‏‌ترين نقطه ايجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان آحاد مسلمانان و پیروان این شریعت آسمانی باشد و دریایی از امید و امیدواری را در میهن عزیز اسلامی پدیدار آورد.

 فرهنگ وحدت،همدلی و برادری،زمینه ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است لذا باید در تحکیم وحدت و تکیه بر مبانی اصولی و مشترک این دین الهی کوشا باشیم. اگر قانونمداری حاکم گردد و مردم بر محور اتّحاد گام نهند و از تفرقه دوری جویند،هیچگاه متضرّر نخواهند شد چون که تفرقه ریشه جدال و زمینه ساز بحران در جامعه است و هر حرکتی که نشانی از تفرقه و جدایی در آن باشد،گامی به سوی نابودی و انهدام جامعه و نعمتهای الهی است.برای ما مسلمانان،قرآن کریم قانون مدوّن و منشور جاودانه ای است که با تمسّک و توسّل به آن برنامه های زندگی فردی و اجتماعی خود را تنظیم می کنیم و به عنوان منشوری که وحدت آفرین و راهنمای بشر به سوی هدف و راه واحدی است قلمداد می شود. آیه «وَاعتَصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» کلامی رحمانی است که بر ضرورت حفظ وحدت و هم اندیشی مسلمین در امور تأکید می ورزد و همه نگاهها را متوجه یک نقطه می داند و آن توحید است.

 اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول،ماه ولادت باسعادت سرور کائنات،پیامبر مودت و رحمت،والی عشق و ایمان، پیامبر پیغام عهد و پیمان را به تمامی مسلمانان ایران علی الخصوص مردم عزیز شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

"امانگلدی ضمیر"

 فرماندار شهرستان آق قلا

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 603
  • کد خبر : 27918