عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان علی آباد کتول برگزار می گردد


مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان علی آباد کتول برگزار می گردد

مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان علی آباد کتول برگزار می گردد

معاون فرماندارعلی آباد کتول در جمع مسئولان اجرایی افزود: اجرای مانور هایی همچون مانرو زلزله یک فرآیند آزمایشی و عملی است که می توان با محک زدن دستگاه های خدمات رسان در مواقع بحرانی بهترین عکس العمل را انجام داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،به منظور برگزاری مانور سراسری زلزله با اولیت مانور های دانش اموزی با حضور مسئولان اجرایی در محل آموزش وپرورش شهرستان باحضوردکترزنگانه معاون فرماندارومسئولین ادارات برگزار شد .

دکترزنگانه، معاون فرمانداربا اعلام این مطلب افزود: کشور و منطقه ما یک منطقه خاص جغرافیایی است که باید همیشه خود را برای مواقع بحرانی و غیرقابل پیش بینی آماده نماییم تا خسارات کاهش پیدا کند .

معاون فرمانداردر ادامه اظهارداشت: برگزاری مانور ها ورزمایش ها می تواند محک خوبی برای دستگاه های امدادی برای سنجش توان دفاعی و عملیاتی خود باشند.

در این جلسه مقرر شد که مانور سراسری در 15 آذر ماه به صورت نمادین در ساعت 9تا 10 صبح با کلیه امکانات و حوزه خدماتی هلال احمر و آتش نشانی برگزار شود،این مانور به دلیل اهمیت در حوزه آمادگی در بحران ها و حوادث در کلیه مدارس شهرستان با هدف آموزش و یادگیری دانش اموزان در مواقع بحرانی برگزار شود، اجرای مانور های امدادی و کمک های اولیه توسط هلال احمر و اورژانس در مدارس،استفاده از ظرفیت دانش اموزان امدادگرو آموزش های کمک های اولیه در صورت بروز حوادث ، ایجاد محیط های اطفاء حریق در اجرای مانور با همکاری آتش نشانی و بسیج همگانی دانش اموزان، اجرای صبحگاه ویژه با هدف اجرای پیام های ایمنی در مدارس بعد از پایان مانور زلزله بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است مانور زلزله امسال هجدهمین مانور زلزله در کشور می باشد که با هدف کنترل مواقع بحرانی و اجرای سیاست های حوزه ایمنی است.

مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس در شهرستان علی آباد کتول برگزار می گردد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .