عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود

فرماندار گمیشان؛

ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود

ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود

فرماندار گمیشان در جلسه کمیته فرهنگی صید و صیادی غیر مجاز اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امیر شیر توماج" فرماندار گمیشان با تبریک ماه ربیع الاول گفت: سیره و روش پیامبر گرامی اسلام الگویی کامل برای مسئولین است.

وی افزود: تواضع، صداقت، پاکی و اندیشه پیامبر می تواند چراغ هدایت همه ما در زندگی باشد.

توماج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که مسئولیت کمیته اقتصادی صید و صیادی غیر مجاز بر عهده شهرستان گمیشان می باشد، اذعان داشت: خوشبختانه تا به امروز اقدامات خوبی در این راستا صورت پذیرفته است و توسعه سایت میگو یکی از کارهای مهم در این راستا می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: هماهنگی واگذاری عرصه 1000 هکتاری میگو به سرمایه گذاران بومی یکی دیگر از اقدامات مهم برای کاهش صید وصیادی غیر مجاز در منطقه است.

وی نقش علما و روحانیون را در کاهش صید و صیادی غیر مجاز مهم دانست و افزود: علما و روحانیون منطقه در کنار اقدامات اقتصادی دیگر می تواند نقش بسزایی را در کاهش صید وصیادی غیر مجاز داشته باشد.

فرماندار گمیشان در پایان ضمن تاکید بر همکاری همه جانبه دستگاه ها در جهت کاهش صید و صیادی غیر مجاز گفت: از هیچ اقدام و تلاشی برای رفع مشکلات مردم و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت های موجود کوتاهی نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است این جلسه در محل فرمانداری شهرستان ترکمن با حضور فرماندار گمیشان، ترکمن، بندرگز و دیگر اعضا برگزار شده بود.

 ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود

 

ایجاد اشتغال پایدار زمینه ساز کاهش صید وصیادی غیر مجاز خواهد بود


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 27928