عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دانشجویان مدیران آینده و ذخایر حیاتی کشور هستند

در پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت گرامیداشت 16 آذر و روز دانشجو تصریح شد:

دانشجویان مدیران آینده و ذخایر حیاتی کشور هستند

دانشجویان مدیران آینده و ذخایر حیاتی کشور هستند

 فرماندار شهرستان آق قلا در پیام تبریک به مناسبت 16 آذر،دانشجویان را مدیران آینده و ذخایر حیاتی کشور دانست.

 صبح امروز سه شنبه 16 آذر ماه،نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه علمی و دانشگاهی و دانشجویان شهرستان تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آمده است:

 "بسم الله الرحمن الرحیم"

 در طول تاريخ ،دانشگاهيان به عنوان قشر فرهيخته سعي در حفظ استقلال دانشگاه ها و به تبع آن استقلال و سربلندي کشور داشته اند و هر گاه مانعي در اين راه ديده اند، در نقش موثری در آغاز حرکتهاي مردمي داشته اند.

 بی شک، حماسه ضد استبدادی و استکبار ستیزی 16 آذر،باارزش ترین نمونه و يکي از برگهاي ماندگار تاريخ ايران زمين ، حماسه رشادت دانشجویان آگاه این سرزمین است که با ایستادگی و مقاومت، فریاد ضد استکباری ملت شریف ایران را به گوش جهانیان رساندند.

 آذر یادآور پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمانی است که در برابر نظام سلطه سینه خود را سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضداستکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

 دانشجویان مدیران آینده کشور می باشند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت رشد و نمو در کشور عزیزمان ایجاد می شود .

 در پیروی از فرمايشات رهبر معظم انقلاب ،بصیرت دانشجویی منشا تمام تحولات و جنبش های دانشجویی است و البته مهمترین رسالت دانشجویان در حال حاضر جهاد علمی است تا با فراهم آوردن مراتب پیشرفت های تحقیقاتی و پژوهشی پایه گذار خودکفایی کشور در بسیاری از زمینه ها باشند .

 اینجانب به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان آق قلا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر ، مقام شامخ دانشجو، این قشر فهیم جامعه را ارج نهاده و امید آن دارم كه جامعه دانشگاهی کشور و دانشجویان عزیز، به مدد ایمان و اندیشه، همواره در توسعه ی ایران اسلامی موفق بوده و با ياري خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان، کوشا و پویا باشند.

 

"امانگلدی ضمیر"

 فرماندار شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 746
  • کد خبر : 28106