عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ساماندهی ازدواج جوانان شهرستان گالیکش برگزار شد

با حضور معاون فرماندار :

جلسه ساماندهی ازدواج جوانان شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه ساماندهی ازدواج جوانان شهرستان گالیکش برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش در راستای ساماندهی و تسهیل ازدواج جوانان، جلسه کارگروه ساماندهی ازدواج جوانان در محل سالن جلسات فرمانداری گالیکش برگزار گردید.

در این جلسه معاون فرماندار گالیکش ضمن سلام و درود به روح مطهر شهدا گفت: بزودی اجلاسیه 4000 شهید استان را خواهیم داشت و این ازمهمترین وقایعی است که در استان ما اتفاق می افتد لذا همه باید به آن توجه خاص داشته باشند.

ابوالتختی سپس به موضوع جلسه و کمیته سامان ازدواج اشاره کرد و گفت: با توجه به آمارهای موجود و بالاتر رفتن سن ازدواج و همچنین آمار طلاق و طبق ماده 4 و 6 قانون تسهیل ازدواج مصوب سال 1384  در غالب کمیته سامان ازدواج بایستی از امکانات ادارات و نهادها برای برگزاری مراسم عروسی خانواده ها و جوانان نیازمند و واجد شرایط استفاده گردد.

وی اظهار داشت : البته ما شاهد برگزاری مراسم پذیرایی عروسی در حسینیه ها و حتی سالنهای ورزشی نیز بوده ایم که با حفظ حرمت و بصورت آبرومندانه برگزار شده، که امری خداپسندانه است.

معاون فرماندار گالیکش تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم نسبت به تسهیل و رفع موانع ازدواج جوانان نهایت سعی و تلاش خود را بکار ببندیم.

 همچنین در ادامه این جلسه اعضاء ستاد برنامه ها و نقطه نظرات خود را در خصوص سامان ازدواج جوانان ارائه نموده و در راستای بررسی کارشناسی رئیس ثبت احوال گزارشی از آمارهای مزدوجین سالهای 92 تا 8 ماهه 95 ارائه نمودند که بر اساس آمار کاهش 5 تا 7 درصدی در ازدواجها اتفاق افتاده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 579
  • کد خبر : 28160