عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته وحدت


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت آغاز هفته وحدت

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار طی پیامی میلاد باسعادت خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت را به همه مسلمین جهان خاصه مردم متدین و غیور شهرستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و اعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا   «سوره آل عمران آیه ۱۰۳»

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره پیامبر(ص) و بزرگان دین اسلام است، میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام است تا اندیشه های پر فروغ اسلام در سراسر جهان طنین انداز شود.

هفته پرشکوه وحدت یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب  اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و در این راستا گلستان ایران با توجه به وحدت بی نظیر فرق مذهبی، نمونه ای از آرمان پیامبر اعظم (ص) در وحدت است و یقیناً مردم شریف و با ایمان شهرستان ترکمن هم در سایه سار پر برکت پیامبر نور و مهربانی، عشق و محبّت به هم نوع را از اوجب واجبات دانسته و در این ایام فرخنده حمایت و دستگیری را سرلوحه ی کار خویش می سازند.

در شرایط امروز و در گیرودار مشکلات و هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان برضد ایران اسلامی به وجود آورده اند، تنها راه پیروزی و رشد و شکوفایی کشور، گام برداشتن بر طریق رهنمودهای مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است و این مقاومت جز در سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی به ثمر نخواهد نشست. دشمنان میهن اسلامی مان، همواره کوشیده اند تا با تفرقه اندازی میان مسلمانان، انسجام و همبستگی ملت ایران را خدشه دار کنند چراکه می دانند رمز موفقیت و پیروزی ما در وحدت آحاد جامعه است.

اینجانب مجدداً میلاد پرخیر و برکت خاتم النبیین، رحمه للعالمین، منجی عالم بشریت محمد مصطفی (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) و فرا رسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و  غیور شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

عبدالحکیم فیروزی-فرماندار شهرستان ترکمن


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .