عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امام جمعه جدید نگین شهر معارفه شد


امام جمعه جدید نگین شهر معارفه شد

امام جمعه جدید نگین شهر معارفه شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد تقوی معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر که با موضوع معارفه امام جمعه جدید نگین شهر برگزار شد اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی اهتمام ویژه‌ای به نمازجمعه و جایگاه آن داده شده است.

وی افزود: یکی از سنت‌هایی که پیامبر اعظم به آن توجه می‌کردند اقامه نماز بود، نمازی که دشمن‌شکن باشد و اعلام حضور و بیعت دوباره مسلمانان با قرآن و اسلام باشد.

معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: همه امور فرهنگی، سیاسی، اجتماعی توسط مسئولان باید در کنار مسئله نماز و نمازجمعه باشد و با این نگاه، توجه ویژه‌ای به حضور در صفوف نمازجمعه شود.

وی اظهار کرد: حجت الاسلام بهرامی سابقه طولانی در سنگر امام جمعه به صورت موقت دارند و به عنوان امام جمعه موقت کلاته خیج و فاضل آباد و همچنین روحانی مستقر در فاضل آباد، رحمت آباد، علی آباد، توفیقات خوبی کسب کردند و تحصیلات حوزوی خود را در قم گذراندند.

معاون گزینش شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ماه ربیع الاول ماه پیامبر و امام صادق(ع) است و پیامبر اکرم (ص) اسلام را آورد و امام صادق (ع) با نهضت علمی که راه انداخت اسلام را از جهالت و خرافات نجات داد.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گلستان هم در این جلسه گفت: نماز جمعه منشا خیرات و برکات برای مسلمانان است و ما باید از این خیرات مردم را بهره‌مند کنیم.

حجت الاسلام عامری اظهار داشت: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی باید در کنار ائمه جمعه منشا خدمات باشند و از وجود ائمه در رفع مشکلات مردم بهره جست.

وی تصریح کرد: حضور معنوی و فرهنگی مسئولان در بهره‌مندی مردم از خدمات بیشتر در نمازجمعه بیشتر شود و باید نمازجمعه منشا وحدت و همبستگی مسلمانان شود و تفرقه و اختلاف را از بین برد.

عامری اظهار کرد: حجت‌الاسلام حسن بهرامی با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری کشور به مدت 3 سال به‌عنوان امام جمعه شهر نگین شهر معرفی شد.

امام جمعه جدید نگین شهر معارفه شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 959
  • کد خبر : 28667