عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی است

معاون فرماندار در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری حماسه نهم دی شهرستان آق قلا:

حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی است

حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی است

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا با بیان اینکه حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی بود گفت: ملت سلحشور ایران در نهم دی وفاداری خود را به نظام مقدس، شهدای والامقام و اندیشه های امام خمینی (ره) و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی به جهانیان به اثبات رساند.

 صبح امروز شنبه چهارم دی ماه، جلسه هماهنگی ستاد برگزاری حماسه نهم دی ماه شهرستان آق قلا به ریاست "علی اکبر قجری" معاون فرماندار و با حضور مدیران ادارات و نهادهای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، "علی اکبر قجری" در این جلسه اظهار داشت:حماسه 9 دی نماد مردم سالاری دینی و بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی است، در این روز تمامی نقشه های شوم دشمنان برای براندازی نظام خنثی شد.دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مراحل مختلف از نقشه های جدید و مخوف برای براندازی نظام اسلامی استفاده کرد که همه این توطئه ها با هوشیاری ملت نقش بر آب شد.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا افزود:حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 9 دی، شیرینی دیگری در دل دوستان انقلاب و نظام بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب این حضور مشت محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان اسلام بود.

 وی تصریح کرد: 9 دی روز پیوند عمیق ولایت و امت است، مردم با حضور در صحنه نشان دادند که پیوند ناگسستنی با ولایت داشته و از حریم ولایت به خوبی دفاع می کنند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان هرگز نمی توانند پیوند میان امت و ولایت را از بین ببرند، خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی پاسخی جدی به افرادی که ارزش های اسلامی را مورد تهاجم قرار داده بودند، است.

 "قجری"، 9 دی را یکی از اتفاقات خوب تاثیرگذار در حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی ایران دانست که توانست بصیرت و حضور عاشورایی مردم به تبعیت از مقام معظم رهبری را به نمایش بگذارد.

حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزشهای انقلاب اسلامی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 784
  • کد خبر : 28677