عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن


چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار و سایر اعضاء ستاد در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار با اشاره به شرکت های تعاونی و نقش  آنها در راستای ایجاد اشتغال گفت: شرکت های تعاونی باید به سمتی حرکت نمایند  تا عمل آنها تنها منجر به تولید نشود بلکه این عمل منجر به درآمد نیز گردد و لازمه این امر مطالعات دقیق آنها در خصوص محصول تولیدی و بازاریابی برای فروش آن است .

فرماندار همچنین افزود: متاسفانه یکی از ضعف های کشاورزان شهرستان عدم ریسک پذیری در تنوع کشت آنهاست . در بخش کشاورزی مردم برای کشت محصولات زراعی عمدتاً گندم و جو و کلزا کشت می کنند، اگر جهاد کشاورزی با مطالعه دقیق بتواند محصولات جدید مطابق با شرایط زمین این شهرستان شناسایی کند و به مردم آموزش های لازم را بدهد مردم بهره وری بهتری از زمین های زراعی خود خواهند داشت و این امر بر اقتصاد مردم و به تبع آن شهرستان و استان خواهد داشت .

فیروزی اظهار داشت: شهرستان ترکمن از نظر وسعت  جزوکوچکترین شهرستان های استان گلستان است و زمین زیادی برای کشت در آن وجود ندارد ، از نظر بحث شیلات و ماهیان خاویاری نیز با کمبود صید و مشکلات دیگر از جمله صید غیرمجاز روبرو هستیم ، از این جهت ما باید به فکر محصولات جدید و جایگزین باشیم تا در درازمدت با مشکل مواجه نگردیم.

چهاردهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .