عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با فرماندار بندرگز


دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با فرماندار بندرگز

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با فرماندار بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، مهندس شکیبافر مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز  در این دیدار که به منظور تودیع عبدالحسین نجاتی  مدیر سابق  و معارفه  مصطفی طیبی  انجام شد،  ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مجموعه آبفار، در خصوص اهمیت و جایگاه آب و نقش مهم آن در زندگی مردم سخن گفت.

وی افزود : مردم شریف و فهیم و آگاه ما ، لایق بهترین خدمت هستند و اگر قدمی و خدمتی در راستای وظایف از سوی مسئولین صورت پذیرد مردم آگاه و همیشه همراه ، قدردان ودعاگوی خواهند بود.

علی اصغر میرزائی با اشاره به شرایط فعلی و وجود تنگناها و مشکلات گفت : می شود با مدیریت و تدبیر در امور و برنامه ریزی درست و پیگیری و بکارگیری منابع و امکانات با همکاری و همراهی مردم کارها و خدمات خوبی به جامعه ارائه داد.

فرماندار بندرگز در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و آرزوی توفیق برای آقای نجاتی ( مدیر سابق ) و تبریک به آقای طیبی مدیرجدید آبفارشهرستان گفت : امیدواریم که مدیریت جدید شهرستان با تجربه و تخصص و با تدوین و اجرای برنامه های درست  مسائل و نیازها را پیگیری نموده و به نتیجه برسانند وخدمات آبفار در شهرستان تداوم داشته باشد و مردم بتوانند از خدمات ارزشمند نظام و دولت تدبیر و امید  بنحواحسن برخوردار و بهره مند گردند.

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان با فرماندار بندرگز

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 859
  • کد خبر : 28842