عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حماسه 9 دی، پیوند ناگسستنی امت با ولایت را به نمایش گذاشت

صبح امروز در پیام فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت 9 دی و دهه بصیرت:

حماسه 9 دی، پیوند ناگسستنی امت با ولایت را به نمایش گذاشت

حماسه 9 دی، پیوند ناگسستنی امت با ولایت را به نمایش گذاشت

 صبح امروز پنج شنبه نهم دی ماه،فرماندار شهرستان آق قلا با صدور پیامی به مناسبت دهه بصیرت ، حماسه 9 دی را پیوند عمیق و ناگسستنی امت با ولایت و مرجعیت دینی دانست.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،در پیام این مقام مسئول آمده است:

 حماسه بزرگ 9 دی ، تجلی حضور مومنانه و توام با بصیرت ملتی بیدار و آگاه بود که افتخار حماسه آفرینی در 19 دی و ده ها حماسه زرین دیگر را در کارنامه خود دارد.

 "امانگلدی ضمیر" دراین پیام افزوده است:

 دهه بصیرت (9 الی 19 دی)، یادآور دو حماسه پرشکوه و کم نظیر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است؛ حماسه هایی از جنس بصیرت و هوشمندی، ظلم ستیزی و پیوند عمیق و ناگسستنی امت با ولایت و مرجعیت دینی.

 پیام حاکیست: یکی در حساس ترین فراز تاریخ این سرزمین، بسان آتشی بود که شعله آن از شهر خون و قیام زبانه کشید و هستی یک حکومت دیکتاتور و خودکامه را نابود کرد و دیگری تجلی اوج وفاداری و عشق و ارادت یک ملت به پیروی از ولایت و امامت و پایبندی به نظام و آرمان های الهی آن بود.

 درقسمت دیگری از این پیام آمده است: حرکت ماندگاری که به پیشتازی علما و روحانیت ظلم ستیز صورت گرفت و سبب شد تا خون تازه ای در رگ های نهضت نوپای حضرت امام(ره) جاری، مشعل انقلاب اسلامی شعله ور و نوید ظفر و پیروزی بر دیو طاغوت را به ارمغان آورد؛ حرکت غیرتمندانه دینی و انقلابی که پیام آور پیوند گست ناپذیر مردم ایران با مرجعیت و روحانیت و دینمداری آحاد ملت ایران است.

 فرماندار شهرستان آق قلا در این پیام با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی و تجلی حضور مومنانه و توام با بصیرت ملت، بیان کرده است: مردمی ولایی و غیور که در عصر نهم دیماه 88، با غریو فریادهای برآمده از خشم و نفرت نسبت به دشمنان نظام و بغض های ترکیده از هتک حرمت به حریم ولایت و ساحت مقدسات دینی و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، شجاعانه به خیابان ها آمده و حماسه پرشکوه دیگری را آفریدند و اینگونه امید دشمنان و توطئه گران را به یاس و ناامیدی تبدیل و دل امام راحل، رهبری عزیز و شهدای گرانقدر را شاد کردند.

 در این پیام آمده است: این ایام که به نام "دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامگذاری شده است، فرصت مناسبی برای پاسداشت و تبیین بیشتر ابعاد، اهمیت و دستاوردهای این دو حماسه جاودان برای نسل های امروز و آینده سازان ایران اسلامی است.

 "ضمیر" در پایان این پیام آورده است: ضمن گرامیداشت این دهه مبارک، یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی و حماسه آفرینان عرصه بصیرت و بیداری و شجاعت و شعور دینی و انقلابی را گرامی داشته و امیدوارم که به مدد پروردگار متعال و تکیه بر عنصر وحدت، بصیرت، آگاهی و تاسی به آرمان های اصلی انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی سرافرازانه از تنگناها و موانع عبور کرده و همچنان بالنده و پرشتاب در مسیر پیشرفت و تعالی گام بردارد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 795
  • کد خبر : 28892