عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" در گنبد کاووس اجرا می شود


طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" در گنبد کاووس اجرا می شود

طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" در گنبد کاووس اجرا می شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه هماهنگی اجرای طرح ملی سامانه یکپارچه سازی نشانی املاک گفت: در طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" موسوم به GNAF بانک اطلاعاتی از نقاط مکانی مربوط به اشخاص حقیقی و حقوقی درقالب یک کد ملی تهیه می شود.
عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: دسترسی آسان به نشانی مکان ها، ارائه خدمات بهتر دستگاه های اجرایی و خدماتی به مردم و صرفه جویی در وقت و هزینه آنان از مزایای اجرای این طرح است که از سوی دولت به دبیری شرکت پست اجرا می شود.
وی گفت : ارتقای اداره کل پست استان گلستان از رتبه 20 به رتبه 3 کشوری در ارزیابی عملکرد باعث افتخار است.
کریمی با تاکید برضرورت تهیه بانک اطلاعاتی درحوزه های مختلف ازسوی ادارات و نهادها، اضافه کرد: داشتن بانک اطلاعاتی علاوه بر تسریع در پیشبرد اهداف سازمانی به مدیران و دستگاه های اجرایی در تصمیم گیری ها و ارائه خدمات بهتر به مردم کمک می کند.
وی با قدردانی از تنوع و به روز بودن خدمات پست به مردم، تصریح کرد: اجرای طرح سامانه یکپارچه سازی نشانی املاک نیز به افزایش خدمات رسانی و رضایتمندی مردم ازسوی دستگاه های اجرایی کمک می کند و همکاری همه ادارات و نهادها بویژه شهرداری ها، دهیاری ها، بخشداران، اداره ثبت و اسناد و بنیاد مسکن در اجرای موفق این طرح ضروری است.
مدیرکل پست گلستان نیز در این جلسه گفت: این طرح مصوبه هیات وزیران است و باهدف تجمیع بانک های اطلاعاتی ادارات و نهادها درحوزه املاک و مکان ها اجرا می شود
مهرداد جلالی افزود: در راستای این طرح، نقشه الکترونیکی از تمامی مکان ها تهیه و پاسخ استعلامات بین ادارات بدون مراجعه حضوری افراد انجام و در وقت و هزینه آنان نیز صرفه جویی می شود.
وی بابیان اینکه در اجرای این طرح ملی، 27 دستگاه دولتی مشارکت دارند، گفت: استانداردسازی نشانی املاک در کشور، سهولت دسترسی به نشانی اماکن از طریق سامانه های تحت وب، ایجاد امکان ارائه سرویس های مبتنی بر نقشه، بهره برداری کلیه دستگاه های اجرایی از نشانی استاندارد و جلوگیری از زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز از مزایای اجرای این طرح است.
جلالی افزود: این طرح درسه بخش کدپستی، مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی قابل اجرا است و برای تحقق آن سامانه سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) برنامه ریزی و تهیه شده است.
وی همچنین خاطر نشان کرد: طرح پلاک 3 شماره ای برای نخستین بار در کشور همزمان با تهران در شهرستان گنبد کاووس با پیشرفت 20 درصدی در حال انجام است.
وی، تهیه نقشه های پارسل بندی املاک (نقشه پایه) برای نقاط شهری و روستایی، تهیه نقشه های مرزی بندی محلات درنقاط شهری، نامگذاری معابر شهری و روستایی و نیز پلاک کوبی اماکن شهری و روستایی را از نیازهای اولیه اجرای این طرح دانست و از دستگاه های اجرایی که براساس مصوبه هیات وزیران مکلف به همکاری هستند، خواست در اجرای بهتر این طرح همکاری نمایند.

طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" در گنبد کاووس اجرا می شود

 

طرح "نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی اماکن" در گنبد کاووس اجرا می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 782
  • کد خبر : 29043