عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن


برگزاری پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

برگزاری پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن

پانزدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ترکمن روز دوشنبه مورخ 13/10/95 با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار و سایر اعضاء ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به مشکلات و هزینه های ایجاد اشتغال برای دولت گفت : در بحث اقتصاد مقاومتی مسئولین باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا مشاغل ایجاد شده پایداری لازم را داشته باشند و جلوی از بین رفتن این مشاغل به دلایل غیرمعقول گرفته شود.

وی افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی به صورت جدی پیگیری گردد . نظارت بر صنایع ، کارگاه ها و افرادی که تسهیلات رفع موانع تولید دریافت نمودند بیشتر شود .

 فیروزی همچنین از مسئولین خواست  تا به تناسب مسئولیت خود مطالعاتی را درحوزه های کشاورزی ، دامداری و دامپروری ، کاشت گیاهان دارویی و استفاده از زمین های ساحلی داشته باشند تا از هر طرحی که منجر به ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای منطقه باشد حمایت شود.

فرماندار تصریح کرد: در بحث صنایع دستی شهرستان مشکل عمده ما این است که تولیدات شهرستان بازار مناسبی برای فروش ندارد. ما باید از طریق مطالعه و ارتباط با استانهای دیگر حلقه هایی را پیدا کنیم تا صنایع دستی تولیدی در شهرستان در سطح کشور توزیع و به فروش برسد .

در ادامه  هریک از اعضا گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند . از جمله مهمترین تصمیماتی  که در این جلسه اتخاذ شد عبارتند از:

- مقرر گردید اعضاء کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان روز دوشنبه مورخ 20/10/95 ساعت 8 صبح بازدیدی از مناطق مستعد برای پرورش ماهی را داشته باشند.

- مقرر گردید اداره شیلات شهرستان ترکمن سهم بری شهرستان را در طرح پرورش ماهیان خاویار 200 هکتار از زمین های بالای گرگان رود را پیگیری نماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .