عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی فرماندار و مسئولین شهرستان با مردم شهر بندرگز در مسجد محمدیه


نشست صمیمی فرماندار و مسئولین شهرستان با مردم شهر بندرگز در مسجد محمدیه

نشست صمیمی فرماندار و مسئولین شهرستان با مردم شهر بندرگز در مسجد محمدیه

دیدار صمیمی و چهره به چهره فرماندار و مسوولین شهرستان با مردم شهر بندرگز در مسجد محمدیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان  با اشاره به اینکه برنامه ملاقات عمومی در روزهای سه شنبه در محل فرمانداری برقرار می باشد ، گفت : هدف از برگزاری این گونه جلسات این است که  مسوولین  به عنوان خدمت گذاران و خادمان  مردم در بین  آنها حضور داشته باشند  و معضلات و مشکلاتی که مردم با آنها درگیر هستند بصورت چهره به چهره مورد بررسی قرار گیرد و تلاش کنیم با  یک برنامه ریزی  مناسب تر فرصتهای بیشتری در خدمت مردم  باشیم. زیرا که مردم ما لایق بهترین خدمت می باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در پاسخ به مشکلات مطرح شده در خصوص ساختمان جدید بیمارستان شهداء با قدردانی از همکاری و همراهی مردم شریف گفت : با توجه به وسعت کم و محدود بودن این شهر و ضرورت گسترش و توسعه آن  احداث بیمارستان جدید  در دستور کار مسئولین قرار گرفت و تاکنون قریب 50 میلیارد تومان در ساخت و تجهیز بیمارستان شهداء هزینه شده است

وی اظهار کرد: بحث  بیمارستان تخصصی چشم پزشکی همواره از سوی مردم شهرستان مطرح بوده ، یکی ازدرخواستهای ما در زمان افتتاح رسمی  بیمارستان ، درخواست از وزیر جهت تحقق  تخصصی  شدن بیمارستان می باشد.

علی اصغر میرزائی همچنین به برگزاری نشست فوق العاده  شورای ترافیک شهرستان  وتصویب مصوبات آن برای حل معضلات موجود بیمارستان و ارائه خدمات بهتر به مردم در فرمانداری بندرگز اشاره کرد  و گفت :  مقرر شد اداره برق  امکانات روشنائی  و شهرداری نیز احداث بلوار مسیر منتهی به بیمارستان را را جرائی نماید. همچنین در خصوص سهولت تردد شهروندان  بحث ساماندهی تاکسی های شهری و نرخ گذاری و تعیین مسیر نیز از سوی شورای شهر و شهرداری در دست اقدام می باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 442
  • کد خبر : 29155