عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد از مناطق محروم بخش مركزي توسط فرماندار آزادشهر


بازديد از مناطق محروم بخش مركزي توسط فرماندار آزادشهر

بازديد از مناطق محروم بخش مركزي توسط فرماندار آزادشهر

 فرماندار شهرستان آزادشهر در بازديد از مناطق محروم بخش مركزي : با  ٢٠ ميليارد ريال اعتبار تخصيص يافته شده اصلاح شبكه آبرساني در ٣ روستاي بخش مركزي در حال انجام است.

حبيب شفايي به همراه احمدي رييس بنياد مسكن و فدايي رييس اداره آب و فاضلاب روستايي از پروژه هاي متعدد عمراني در ٥ روستاي احمد آباد ، قره سو ، قزلجه ، عطابهلكه و پشمك بازديد و از نزديك روند خدمت رساني به مردم محروم روستاهاي فوق را بازديد كرد.

در اين بازديد فدايي با بيان كارهاي انجام شده در روستاهاي فوق افزود : در روستاي عطابهلكه اصلاح شبكه توزيع آبرساني به طول ٦ كيلومتر ، اصلاح انشعابات ٢٥٠ مشترك و همچنين احداث مخزن هوايي را در حال اجرا داريم.

وي افزود : در روستاي پشمك اصلاح شبكه توزيع آبرساني به طول ٤ كيلومتر ، اصلاح انشعابات ٦٠٠ مشترك و همچنين احداث مخزن هوايي را در حال اجرا داريم.

در روستاي قزلجه اصلاح شبكه توزيع آبرساني به طول ٤ كيلومتر ، اصلاح انشعابات ٥٠٠ مشترك و همچنين احداث مخزن هوايي را در حال اجرا داريم.

احمدي هم از اجراي طرح هادي در ٢ روستاي احمد آباد و عطابهلكه با هزينه بالغ بر ٣٠٠ ميليون تومان و همچنين اتمام احداث پارك كودك با اعتباري بالغ بر ٢٠٠ ميليون تومان در روستاي قره سو خبر داد.

در پايان اين بازديدها كه حدود ٥ ساعت به طول انجاميد شفايي فرماندار بيان کرد: خدمات دولت در مناطق محروم بسيار چشمگير است كه اميدواريم اين تلاش ها بتواند غبار محروميت را از اين روستاها بزدايد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 827
  • کد خبر : 29183