عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گالیکش برگزارشد

با حضور فرماندار :

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گالیکش برگزارشد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گالیکش برگزارشد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع فضای مجازی با حضور حسن خسروی فرماندار، حیدری بخشدار لوه ،نصیری رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از روسای ادارات و کارشناسان شهرستان گالیکش در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، در این جلسه فرماندار گالیکش ضمن تاکید بر اینکه تشکیل ستادهای شهرستانی پیرامون این موضوع بسیار مهم و حیاتی است گفت: خوشبختانه در گالیکش این اتفاق افتاده است و باید موضوعات در این زمینه دسته بندی شده و جلسات کارشناسی پیرامون این موضوع گذاشته شود.

وی افزود: مسئولین و کارشناسان باید در جلسات حاضر شوند تا انشالله گره ای از مشکلات مردم باز شود و امور جوانان سامان یابد.

خسروی اظهار کرد: موضوع جوانان بسیار امر مهمی است و دغدغه ی جامعه، جوانان و اشتغال آنهاست، لذا باید در این زمینه با تمام توان حرکت نماییم.

در همین راستا رئیس کمیته امداد گالیکش از معرفی 194 نفر از جوانان تحت پوشش این نهاد به مراکز فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: 90 نفر از این افراد موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره شده اند که از این تعداد تا کنون به22نفر وام اشتغال 15 میلیون تومانی پرداخت شد است.

همچنین در 9 ماهه اول سالجاری برای90 زوج تحت پوشش گالیکشی 206 میلیون ریال جهیزیه تامین شده است.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گالیکش برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 740
  • کد خبر : 29186