عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان؛

انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

"علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار داشت: انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه با تسلیت رحلت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آیت ا... هاشمی رفسنجانی یار و یاور امام و رهبری بوده است.

وی در ادامه حفظ و استفاده بهینه از سرمایه های طبیعی و الهی را ضروری دانست و اظهار داشت: ائمه جمعه، روحانیون، مسئولین ،آموزش و فرهنگ سازی در جامعه نقش مهمی را در حفظ سرمایه های طبیعی و الهی دارند.

طهماسبی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود در هر منطقه در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: سایت میگو، صنعت توریسم و گردشگری و صنایع دستی شهرستان گمیشان از برنامه های مهم و اولویت دار تحقق اقتصاد مقاومتی است.

معاون استاندار ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت  ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش پایانی سخنان خود بیان داشت: استقرار ادارات، آب شرب، تسریع اتمام پروژه ها و توسعه زیرساخت های شهرستان گمیشان به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است در این جلسه از رئیس بانک ملی گمیشان به جهت مناسب سازی ورودی اداره و نصب دستگاه خودپرداز ویژه معلولین توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تقدیر شد.

 

انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

 

انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

 

انسان توسعه یافته موجب توسعه همه شاخص ها می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 383
  • کد خبر : 29349