عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقرار یونیت سیار دندانپزشكی در مدارس شهرستان علی‌آبادكتول


استقرار یونیت سیار دندانپزشكی در مدارس شهرستان علی‌آبادكتول

استقرار یونیت سیار دندانپزشكی در مدارس شهرستان علی‌آبادكتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،درراستای ارتقاء شاخص سلامت به ویژه بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان،۲ یونیت سیار دندانپزشكی درمدارس شهرستان باحضوراحمدتجری مفرد فرماندار شهرستان استقرار یافت.

احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان اظهار داشت:با اجرای این طرح از دست دادن دندان‌های شیری و دائمی در سنین پایین جلوگیری ‌می‌كند .

فرماندار شهرستان پس از بازدید گفت:استفاده از روش‌های پیشگیری به طور یقین می‌تواند از هزینه‌های گزاف درمان‌های دندانپزشكی و عواقب از دست دادن دندان‌های شیری و دائمی در سنین پایین جلوگیری كند .

حمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان به بیماری‌های دهان و دندان كه عامل بسیاری از بیماری‌هاست اشاره كرد و اظهار داشت : اجرای طرح سلامت دهان و دندان در مدارس ، گام اساسی در جهت ترویج فرهنگ پیشگیری در جامعه و كاهش هزینه های درمان بر اقتصاد خانواده است.

دكتر مقسمی رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان به ۲ یونیت سیار در مدارس اشاره كرد و آماری در خصوص تعداد معاینات صورت گرفته را ارائه نمود و افزود : بر اساس تفاهمات به عمل آمده بین دانشگاه علوم پزشكی و آموزش و پرورش ، یونیت‌های سیار در مدارس مستقر و اقدامات ترمیمی دندان برای دانش‌آموزان به صورت رایگان انجام می‌شود .

گفتنی است تیم یونیت سیار دندانپزشكی در دبستان نوروطیب روستای ماهستان مستقر است .

استقرار یونیت سیار دندانپزشكی در مدارس شهرستان علی‌آبادكتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .