عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدائی خمسه طیبه شهرستان بندرگز


نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدائی خمسه طیبه شهرستان بندرگز

نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدائی خمسه طیبه  شهرستان بندرگز

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، همزمان با 29 دی ماه  روز هوای پاک ، زنگ هوای پاک با حضور فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و مدارس شهرستان  نواخته شد.

علی اصغر میرزائی در این مراسم با توجه به روز 29 دی ماه به عنوان روز هوای پاک با شعار با هم به سوی هوای پاک گفت: خداوند نعمات زیادی را به ما بخشیده است که یکی از نعمات خداوند هوای پاک است که در سلامتی انسان بسیار موثر می باشد و باید قدردان آن باشیم.

میرزائی  افزود :  سلامتی و امنیت دو نعمت ارزشمندی هستند که  باید به اهمیت آن واقف باشیم و در حفظ آن تلاش نمائیم . مسلما اگر هوای پاک وجود داشته باشد می توانیم از غذای سالم و آب سالم بهر مند شویم.

فرماندار بندرگز به اهمیت حفظ محیط زیست و  نقش  درختان و فضای سبزدر پاکیزگی  و لطافت هوا  اشاره کرد و اظهار داشت : باید در حفاظت و حراست از محیط زیست خود  تلاش بیشتری داشته باشیم و از این طریق به  گسترش فرهنگ حفاظت  از محیط زیست در خانواده و جامعه یاری نمائیم.

علی اصغر میرزائی گفت : یکی از مهمترین عوامل آلودگی هوا در سالهای اخیر افزایش وسایط نقلیه و همچنین گردوغبارو ریزگردهای ناشی از تغییرات اقلیمی در برخی مناطق کشور می باشد که مشکلاتی را برای مردم بوجود آورده است و دولت برای کاستن از میزان  این نوع  از آلودگی ها و تعیین مقررات لایحه ای به مجلس شورای اسلامی تقدیم نموده است.

گفتنی است این مراسم با مشارکت و همکاری ادارات آموزش و پرورش و محیط زیست شهرستان برگزار گردید.

 

نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدائی خمسه طیبه  شهرستان بندرگز

 

نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدائی خمسه طیبه  شهرستان بندرگز

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 797
  • کد خبر : 29604