عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی


دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی

دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یازدهمین جلسه شورای اداری علی آباد کتول باحضور احمد تجری مفردفرماندارشهرستان،حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول،دکترقره خانی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی وکلیه ادارات درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفردبا تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان داشت: دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی ،آموزه هایی که حضرت امام (ره) با نهضت بزرگش احیای اسلام را رقم زد.

وی افزود: آنچه در این دهه می تواند به عنوان سرلوحه برنامه ها قرار گیرد باید مورد بازخوانی مجدد قرار گیرد و امروز نیز پس از گذشت 39سال از آن روزها که خون عزیزترین جوانان ما توانست اقتدارامروز جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذارد .

تجری مفرد اظهار داشت: باید مردمی سازی برنامه ها به عنوان یک اصل بنیانی دیده شود و باید یک انسجام خاص و تعامل بین بخشی بین مدیران دستگاه ها وجود داشته باشد .

فرمانداربااشاره به نهمین نشست خبری جناب رئیس جمهور،حجت‌الاسلام حسن روحانی به مناسبت اولین سالگرد برجام گفت: بنا به فرموده های ریاست محترم جمهور که اظهارداشت،مردم ما به خوبی قدر بزرگان، خادمان و آنهایی که در پیروزی انقلاب و استقرار این نظام و توسعه و آبادانی کشور و از همه مهمتر نشان دادن راه صحیح در مسائل مهم جمهوری‌ اسلامی تلاش کردند را می‌دانندما هم باید قدردادن این بزرگواران باشیم چون دراین دوران بیشترین زحمت رامتحمل شدند.

اسدالله قره خانی نماینده مردم علی آبادکتول در جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول گفت:قانون در مجلس بسیار مهم و حیاتی است و با یک کلمه ای که بدون مطالعه در قانون اضافه شود باعث نقص و بی ثباتی در جامعه می شود و جابجایی وضعیت ها بوجود می آید.

وی افزود:شرکت ملی گاز قیمت تعرفه های گاز را از ۹۷ تومان به ۱۵۰ تومان رساندن که ما به شدت اعتراض کردیم و این یک مسولیت کلان ملی است که باید در مجلس مطرح شود.

قره خانی تاکید کرد:اگر قانون به درستی وضع کنیم قطعا مشکلات در جامعه ما به این صورت نخواهد بود.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:می توانم مدعی شوم که حتی یک روز خود را در برای خدمت به مردم استان و شهرستانم هدر ندادم.

وی بیان داشت:باید در جامعه همه چیز در جای خود قرار گیرد که متاسفانه همه چیز جابجا شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد:سه مدیرکل حوزه آب استان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را دعوت کردیم و مشکلات آب شرب برخی روستاهای علی آبادکتول را با همفکری هم برطرف کردیم.

وی گفت:متاسفانه با این همه تصادفاتی که داریم یک سال ونیم است که بیمارستان علی آبادکتول یک ارتوپد مختص به این بیمارستان و حتی تجهیزات بسیار پایین ندارد و بعد ازچهارسال فقط یک دستگاه سیتی اسکن که این مورد هم با کمک یک خیر تامین شد چیزی به این بیمارستان ترزیق نشد،بنده به این مورد اعتراض کردم که دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با عنایت خود این مورد را در آینده مشکلات بیمارستان علی آبادکتول را برطرف خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس عنوان داشت:در آینده نزدیک با همکاری یک خیر شهرستان یک مرکز بهداشتی درمانی جامعه سلامت در شهر مزرعه کتول افتتاح خواهیم کرد تا مشکلات حوزه بهداشت ودرمان شهرهای مزرعه کتول ، سنگدوین ومنظقه ترکمن صحرا برطرف شود.

وی افزود:با حضور دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و بازدیدی که از بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) علی آبادکتول داشتیم نظر براین شد که این بیمارستان را به ۲۲۰ تختخوابی توسعه دهیم.

قره خانی اظهارداشت:به غیر از رشته های پزشکی دانشگاه آزاد علی آبادکتول مابقی رشته های این واحد آموزشی بازار کار ندارند و ما برای توسعه رشته های پزشکی در شهرستان با همکاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان درصدد ایجاد یک مرکز اموزش در بیمارستان قدیم این شهرستان هستیم.

وی در پایان گفت:از فرماندار علی آبادکتول تقاضامندم در موضوع احداث یک سالن اجتماعات جهت برپایی همایش های بزرگ در علی ابادکتول اهتمام ورزد.

دهه فجر فرصتی است برای بازسازی و بازخوانی آموزه های انقلاب اسلامی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .