عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجربرگزار شد


دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجربرگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر، صبح امروز به ریاست دکترزنگانه معاون فرماندار با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرمانداردراین جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، لزوم همکاری و تعامل مسئولین دستگاه های اجرایی دربرگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

وی به اهمیت برنامه ریزی صحیح جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر اشاره و اذعان کرد: کیفیت برنامه ها باید به گونه ای باشد که نسلهای جوان امروزی با این انقلاب و نحوه شکل گیری آن آشنا شوند.

وی نشان کرد : اهمیت این انقلاب امروز بر کسی پوشیده نیست و باید هر کسی به نحوی در اجرای برنامه ها بیش از پیش تلاش کند لذا تمامی دستگاهها بایستی با تعامل و برنامه ریزی منسجم سعی در برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های این ایام پر افتخار داشته باشند.

فضاسازی ادارت و ارگان ها و سطح شهرستان متناسب با ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی هنری ورزشی ، افتتاح و بهره برداری از پروژه ها در سطح شهرستان، ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولین دستگاه ها به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجربرگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .