عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد


نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد

نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن روز یکشنبه 3 بهمن 95 طی نشست مطبوعاتی خود با گروه خبری فجر گلستان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر امسال در شهرستان ترکمن 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار در این نشست  ضمن تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به نقش و شخصیت برجسته امام خمینی (ره) اظهار داشت: ایشان عالمی بزرگوار و اهل دین و دیانت بودند که با شعار احیای دین وارد شدند و پس از پیروزی انقلاب تغییرات وسیعی را در ابعاد و حوزه های مختلف سیاسی، فناوری و.. در کشور ایجاد کرد.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد و اقدامات دولت در حوزه های مختلف توسط دولتمردان و مسئولان دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین جشن مردم است و باید به یک عید ملی و اسلامی تبدیل شود.

فیروزی اظهار داشت: امروز کشور ما در سایه تدبیر و رهبری مقام معظم رهبری در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و در خاورمیانه نقش مهمی در توازن منطقه ای دارد.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات شایان توجه دولت تدبیر و امید در استان و خصوصا شهرستان ترکمن گفت: ما نباید بایستیم بلکه باید همواره پویا و در حرکت باشیم و روز به روز زمینه های رضایت مردم را فراهم کنیم.

فیروزی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های دولت روستاها در اولویت قرار گرفته اند اظهار داشت: در زمینه های آسفالت، تقویت شبکه برق، مخابرات، تامین آب آشامیدنی و .. در حد توان خدماترسانی به روستاها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در شهر بندر ترکمن نیز در چند ماه اخیر تحولات خوب و قابل ملاحظه ای رخ داد از جمله نهضت آسفالت در اکثر خیابان ها و محل تردد مردم، نظافت شهری، روشنایی معابر و..

فیروزی اظهار داشت: در دهه فجر امسال 40 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد تومان در شهرستان ترکمن افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که 21 پروژه در حوزه عمران با اعتبار 12 میلیارد تومان و 19 طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار حدود 41 میلیارد تومان با اشتغال 274 نفر خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان ترکمن افزود: افتتاح آب شیرین کن با اعتبار 30 میلیارد تومان، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی با اعتبار 6 میلیارد تومان و بازار ماهی فروشان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از اهم پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال می باشد.

در ادامه فیروزی از برنامه های دهه فجر خبر داد و گفت: حدود 81 برنامه  در حوزه های مختلف بهداشت، فرهنگ، اقتصاد، ورزش و .. از جمله: غبارروبی گلزار شهدای بهشت فاطمه بندر ترکمن، ویزیت رایگان در روستاهای محروم، مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، پیاده روی بزرگ خانوادگی، دیدار با امام جمعه، افتتاح 66 واحد مسکن روستایی، افتتاح طرح های هادی روستایی، برگزاری جشنواره های بومی و محلی، کارگاههای آموزشی آسیب های اجتماعی، گفتمان های دینی، همایش بانوان و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن که برای این ایام در سال 95 برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد

 

نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد

 

نشست مطبوعاتی فرماندار ترکمن با گروه خبری فجر گلستان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .