عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندارعلی آباد کتول به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدیدکرد


فرماندارعلی آباد کتول به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدیدکرد

فرماندارعلی آباد کتول به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدیدکرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري علی آباد کتول،احمد تجری مفردفرماندار شهرستان دراولین ساعت کاری امروزدر راستای رسیدگی به امور و مسائل و مشکلات مردم در نهادها و دستگاه‌های دولتی، به صورت سرزده از ادارات صنعت معدن وتجارت،بهزیستی وکمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید و با مسائل و مشکلات مراجعین و نحوه پاسخ‌گویی مسئولان به مردم آشنا شد و آنان را به تکریم مراجعان، نظم و انضباط اداری و وجدان کاری توصیه کرد.

حمد تجری مفرددر این بازدید گفت: اکنون که فرصت خدمت صادقانه به خلق برای شما فراهم شده است شما نیز باید با استعانت از درگاه الهی، فرصت را غنیمت شمرده و در راستای خدمت به آحاد مختلف مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند، گام بردارید.

وی ادامه داد: مسئولیت در نظام اسلامی باید عرصه و تجلی بندگی خدا و خدمت به مردم باشد و هم‌چنین بقا و تداوم هر نظام از جمله نظام جمهوری اسلامی به اعتماد مردم و حمایت مردمی نیازمند است که رسیدن به این هدف جز با خدمت‌رسانی صادقانه، خالصانه و بی‌منت مسئولان و کارگزاران نظام به مردم حاصل نمی‌شود.

فرماندار علی آباد کتول حرکت در این مسیر را نشان از بالندگی ایران اسلامی می‌داند که می‌تواند با پررونق کردن هر چه بیش‌تر اقتصاد داخلی،‌ تحریم‌های دشمنان را بی‌اثرتر کند.

وی بر وحدت، وفاق، هم‌گرایی، انسجام، کار و تلاش و اهتمام مجدانه و استفاده از همه ظرفیت‌ها در شهرستان تأکید کرد و افزود: همه هدف ما باید برای رضای خدا و جلب رضایت مردم در شهرستان باشد.

تجری مفرد در این روز از بخش‌های مختلف این ادارات بازدید و در گفت‌وگو با کارکنان قسمت‌های مختلف از تلاش‌های آنها تقدیر کرد.

فرماندارعلی آباد کتول به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدیدکرد

 

فرماندارعلی آباد کتول به صورت سرزده از ادارات شهرستان بازدیدکرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .