عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 92 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ زنی می شود


92 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ زنی می شود

92 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان رامیان از افتتاح و کلنگ زنی 92 پروژه عمرانی،اقتصادی و اشتغالزا همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

مهندس صادقلو فرماندار شهرستان رامیان در نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان گفت: در دهه مبارک فجر امسال تعداد 92 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار بیش از 29 میلیارد تومان و اشتغالزایی 81 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت در به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: از این تعداد 84 پروژه افتتاحیه و 8 پروژه کلنگ زنی می شود.

مهندس صادقلو افزود: افتتاح پروژه آبرسانی روستای لاله باغ با اعتبار 600 میلیون تومان، افتتاح مخزن پانصد مترمکعبی روستای رضاآباد با اعتبار حدود 400 میلیون دتومان، نوسازی آب شرب روستای شیرآباد با اعتبار 200 میلیون تومان، کلنگ زنی مجتمع آبرسانی شهیدرجایی 2 با اعتبار 4 میلیارد تومان وآغاز احداث چاه آب شرب خان ببین از مهمترین پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی شهرستان در دهه فجر است.

فرماندار شهرستان رامیان، افتتاح مرکز امداد جاده ای شش آب با اعتبار حدود 330 میلیون تومان ، افتتاح گازرسانی به روستاهای الهادی و ویرو با اعتبار سه میلیارد تومان، افتتاح مدرسه حضرت حمزه قورچای با اعتبار 400 میلیون تومان، کلنگ زنی پروژه روستا شهر در روستای توران فارس با اعتبارنزدیک به 2 میلیارد تومان از دیگر پروژه های مهم قابل افتتاح و کلنگ زنی این شهرستان در دهه فجر عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح سه واحد تولیدی- صنعتی در این شهرستان، بیان کرد: سیلوی 30هزارتونی گندم با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغالزایی 10 نفر، واحد تولیدی محلول هماتولوژی با اعتبار حدود 500 میلیون تومان و 4 نفر اشتغالزایی، واحد شلنگ پی وی سی با اعتبار 2 میلیارد تومان با 9 نفر ایجاد اشتغال از جمله پروژه های قابل افتتاح شهرک صنعتی این شهرستان است.

مهندس صادقلو تصریح کرد: 397 پروژه با اشتغالزایی 390 نفر و با اعتبار 139 میلیارد تومان از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تا پایان دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

 92 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ زنی می شود

 

92 پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان رامیان افتتاح و کلنگ زنی می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 894
  • کد خبر : 29806