عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیران با همفکری و هم اندیشی به خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند

دکتر صادقلو :

مدیران با همفکری و هم اندیشی به خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند

مدیران با همفکری و هم اندیشی به خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، دکتر صادقلو در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه اظهار داشت : جلسه شورای اداری یک صله رحم اداری است که در آن مدیران با همفکری و هم اندیشی به رفع مشکلات و خدمت رسانی می پردازند .

استاندار گلستان افزود : علاوه بر اینکه در جلسات شورای اداری شیوه های ناموفق مدیریت بررسی گردد ، تجربیات موفق و باید نماد شده و مدل های رفتاری موفق باید مورد بررسی و مورد الگوبرداری قرار گیرد .

استاندار گلستان با تأکید بر رصد تغییرات شهرستان اذعان داشت : جامعه ای که تحولات آن از سوی مدیران رصد و مدیریت نشود دچار بحران های جبران ناپذیری خواهد شد .

دکتر صادقلو در جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه افزود : به لحاظ ویژگی این شهرستان ، در هر پروژه ای هم باید ویژه دیده شود و در حد توان خود هم به صورت ویژه دیده ایم چون حق این شهرستان بیش ازاین است .

وی یکی از ویژگیهای مراوه تپه را مرزی بودن آن دانسته و گفت : اداراتی که تاکنون در این شهرستان استقرار نیافته اند بصورت ویژه پیگیری و مستقر گردند .

استاندارگلستان با اشاره ضرورت احداث بیمارستان در مراوه تپه گفت : بحث بیمارستان در این شهرستان واقعا توجیه داشته و مسئله مهمی بوده و جزء پیگیری های خود خواهم گذاشت.

 در ابتدای جلسه فرماندار مراوه تپه شرح کلی از منطقه امکانات پیشرفتها و نیازها و کمبودهای شهرستان را بر شمردند .

اسمعیل تاجی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان مراوه تپه گفت : اولین جایگاه CNG ، اولین مرکز درمان بستر ، اولین شبکه 3G  ، اولین سالن ورزشی روستایی و خیلی از پروژه های بزرگ دیگر از اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان مراوه تپه می باشد .

امام جمعه شهرستان مراوه تپه نیز گفت : مراوه تپه بعد از انقلاب از خدمات زیادی بهره مند گردید .

حاج خوجه دردی آخوند غراوی فر با اشاره به روند توسعه این شهرستان بعداز انقلاب اسلامی افزود  : به جهت کارهای انجام شده درطول این مدت ، شهرستان مراوه تپه از روند توسعه خوبی برخوردار گردیده است .

وی با بیان مشکلات اهالی روستاهای قرار گرفته درمحل پیش بینی شده سد چایلی گفت :

جابجایی 7 روستای در کاسه سد چایلی باید تسریع گردد .

در ادامه این جلسه که تعدادی از مدیران کل اداران استان گلستان ، استاندار محترم را همراهی نموده بودند به پرسشهای نمایندگان صنعتگران ، دامداران ، باغداران ، کشاورزان ، صادرکنندگان ، مرغداران و تولید کنندگان صنایع دستی دستی پاسخ دادند .

جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه با حضور مدیران کل ، فرماندار ، مدیران شهرستانی و ائمه جمعه و به ریاست استاندار معزز استان گلستان در سالن شهرداری مراوه تپه برگزار شد .

مدیران با همفکری و هم اندیشی به خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بپردازند


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .