عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالان حوزه سلامت زنان و مادران باردار گنبد کاووس تجلیل شدند


فعالان حوزه سلامت زنان و مادران باردار گنبد کاووس تجلیل شدند

فعالان حوزه سلامت زنان و مادران باردار گنبد کاووس تجلیل شدند

هفتین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گنبدکاووس با تجلیل از چهار پزشک فعال درحوزه زنان و مادران باردار به نمایندگی از دیگر پزشکان این حوزه در این شهرستان برگزار شد
در این جلسه از زحمات چهار پزشک فعال و پیشکسوت حوزه زنان و مادران باردار به نام های غلامعلی بسکی، عبدالقدیر پورقاز، پریسا انصافی و رمضان بیانی با اهدای لوح سپاس و نیز هدایایی از سوی شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس تجلیل شد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس دراین جلسه با قدردانی از زحمات فعالان حوزه بهداشت و سلامت جامعه، برگزاری مراسم تجلیل از فعالان این عرصه را کمترین وظیفه مسئولان دانست و گفت: این اقدام ارزشمند که نگاهی انسانی و اخلاقی است، باید درهمه ادارات و نهادهای اجرایی و خدماتی نهادینه شود.
عبدالقدیر کریمی همچنین ضمن قدردانی از تلاش های کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان در انجام وظایف محوله و اجرای مصوبات و نیز اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی شبکه دامپزشکی گنبدکاووس در پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان، بر استمرار این تلاش ها تاکید کرد.
وی به موضوع پیگیری تملک زمین 44 هکتاری برای احداث بیمارستان 800 تختخوابی و مرکز جامع درمان سرطان در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: مراحل نهایی تملک زمین درحال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان سال عملیات اجرایی این طرح بزرگ حوزه سلامت آغاز شود.
کریمی همچنین باتبریک در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، برلزوم حضور پرشور مردم و مسئولان در برنامه های این ایام بویژه راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این جلسه، تجلیل از فعالان حوزه سلامت را مصوبه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان دانست و گفت: از این پس در هر جلسه از فعالان حوزه بهداشت و سلامت در یک رشته تجلیل می شود.
دکتر رسول صلاحی همچنین باتشریح برخی سیاست های ابلاغی طرح تحول نظام سلامت از امضای تفاهم نامه بیمارستان ها با فرمانداری خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای گزارش اقدامات انجام شده هر بیمارستان درحوزه سلامت، درمان و تجهیزات به فرماندار امضا می شود.
نادر گوگلانی رئیس شبکه دامپزشکی گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده درحوزه پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان ارائه داد و گفت: تاکنون هیچ موردی از این بیماری که ویروس آن از پرندگان وحشی و مهاجر به پرندگان بومی منتقل می شود، درمنطقه مشاهده نشده و مصرف گوشت مرغ و تخم مرغ نیز هیچ مشکلی ندارد.
در حاشیه این جلسه همچنین ازسوی مرکز بهداشت گنبدکاووس، 21 نفر از مدیران و اعضای حاضر درجلسه مورد معاینه بالینی قد، وزن و فشار خون قرار گرفتند که براساس نتایج اعلام شده، بیشتر حاضرین دچار اضافه وزن بودند.

فعالان حوزه سلامت زنان و مادران باردار گنبد کاووس تجلیل شدند

 

فعالان حوزه سلامت زنان و مادران باردار گنبد کاووس تجلیل شدند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1213
  • کد خبر : 29950