عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین (ع) باید ساماندهی شود


ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین (ع) باید ساماندهی شود

ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین (ع) باید ساماندهی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه ای با حضور برپا کنندگان خیمه ها و ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: بر پا کردن ایستگاههای صلواتی باید به گونه ای باشد که برای مردم مزاحمت ایجاد نکند و باعث ایجاد مشکلات ترافیکی برای شهروندان و مخل امداد رسانی اورژانس و آتش نشانی و دیگر دستگاههای خدمات رسان نشود.
مهندس حمیدی با اشاره به اهمیت نقش مساجد در عمق بخشیدن به عزاداریهای امام حسین (ع) تصریح کرد: با توجه به مسئولیت پذیری برپا کنندگان آن مانعی ندارد اما وجود این ایستگاهها نباید مانع حضور افراد در مساجد شود.
وی با اشاره به اینکه تعداد افزایش ایستگاههای صلواتی معضلات را در سطح شهر افزایش می دهد افزود: باید شیوه درست عزاداریها را اشاعه دهیم و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی نیازمند انتخاب بهترین روش و راهکار برای عزاداری است .
وی با اشاره به ویژگیهای مساجد اظهار داشت: باید تلاش کنیم جوانها در مساجد عزاداری کنند و راهکاری بکار ببندیم که به غنای عزاداری کمک کند.
وی با اشاره به دایر شدن 50 ایستگاه صلواتی و خیمه عزاداری امام حسین (ع) یادآور شد: دشمن تلاش می کند عزاداریها سطحی شود و این ایستگاههای صلواتی به سطحی شدن عزاداریها منجر می شود .وی تاکید کرد از ایستگاههای صلواتی در احیای امر به معروف و نهی از منکر بیشتر استفاده شود.

ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین (ع) باید ساماندهی شود

 

ایستگاههای صلواتی عزاداری امام حسین (ع) باید ساماندهی شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1087
  • کد خبر : 2999