عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند

فرماندار و رییس کاروان امید و اقدام شهرستان گمیشان:

مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند

مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند

"امیرشیر توماج" فرماندار و رییس کاروان امید و اقدام شهرستان در بازدید از روستاهای قره کیله و قرمسه بخش مرکزی با اشاره به عملکرد دولت در چند سال اخیر اظهار داشت: مردم قدردان عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ فرماندار گمیشان که در راس مسئولین شهرستان و در قالب کاروان امید و اقدام شهرستان در این روستاها حضور یافته بود، خاطر نشان کرد: دولت برنامه های مدونی برای توانمند کردن و توسعه روستاها در سطح کشور انجام داده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید تاکیدات ویژه ای جهت حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها جهت شناسایی ظرفیت ها و بررسی و رفع مشکلات روستاها را دارد.

توماج در این بازدید ها بر مشارکت و همکاری مردم جهت تسریع انجام پروژه ها و فضاسازی روستاها تاکید کرد.

رییس کاروان امید و اقدام شهرستان شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای شهرستان را از برنامه های اولویت دار برشمرد و اذعان داشت: برنامه های توسعه محوری در سطح روستاها متناسب با ظرفیت های هر روستا انجام خواهد گرفت.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر این موضوع که پیگیر خواسته ها و مشکلات مردم هستیم، گفت: ترویج مشاغل خانگی و خوداشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی و منابع موجود در مناطق می تواند نقش بسزایی را در رونق اقتصادی و توسعه شهری و روستایی داشته باشد.

در این بازدیدها که جمعی از مسئولین و مدیران شهرستان نیز حضور داشتند ضمن استماع خواسته ها و مشکلات مردم این روستاها، گزارشی از برنامه های خود را در سطح روستاهای شهرستان جهت رفع مشکلات و توسعه روستایی ارائه دادند.

لازم به ذکر است روستای قره کیله شهرستان با 240 خانوار دارای 1100 نفر جمعیت و روستای قرمسه با 52 خانوار دارای 320 نفر جمعیت بوده که عمده فعالیت مردمان این روستاها کشاورزی و دامداری می باشد.

 

مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند

 

مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند

 

مردم شهرستان قدردان زحمات دولت هستند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 637
  • کد خبر : 29996