عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز پرستار

در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب(س) صادر شد:

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز پرستار

پیام تبریک فرماندار شهرستان آق قلا به مناسبت روز پرستار

 صبح روز پنج شنبه 14 بهمن ماه، در آستانه فرارسیدن 5 جمادی الاول،روز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، "امانگلدی ضمیر" در پیامی فرا رسیدن این روز را به جامعه پرستاری و زحمت کشان حوزه سلامت شهرستان آق قلا تبریک و تهنیت گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، در پیام این مقام مسئول آمده است:

 نامگذاری زاد روز ولادت مظهر صبر و شکیبائی،اسوه مهر و نجابت،حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه به پرستاران است.

 فرماندار شهرستان آق قلا تصریح کرد:روز پرستار یادآور مجاهدت های پرستاران بزرگواری است که در سال های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، آمیزه ای از ایثار و استقامت در سنگرهای جهاد و شهادت را خلق کردند و تابلویی بی بدیل از ایثار را آفریدند.

 وی اظهار داشت: بی تردید اقدامات دولت "تدبیر و امید" در بخش سلامت روزنه های امید برای حل مشکلات افراد شاغل در این سیستم بویژه پرستاران را پر رنگ کرده است و امید است تا با همراهی و همکاری این قشر از جامعه بتوانیم موجبات ارتقای سلامت در کشور،استان و شهرستان را فراهم کنیم.

 "ضمیر" خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار،حضرت زینب (س) به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت که در راستای حمایت از سیاست های دولت "تدبیر و امید" در عملیاتی نمودن برنامه های تحول سلامت نقش برجسته داشته اند، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر ابراز نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت همه پرستاران زحمتکش را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 695
  • کد خبر : 30178