عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید

فرماندار خطاب به اعضای ستاد انتخابات شهرستان آق قلا:

برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید

برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید

 "امانگلدی ضمیر" گفت: برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید.

 صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه،دومین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور بازرسان و نمایندگان استانداری در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" با بیان اینکه رعایت قانون در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و فرایندهای انتخابات ملاک و معیار خواهد بود گفت: اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم تلاش کنند.

 فرماندار شهرستان آق قلا از اهتمام ویژه و تلاش کارکنان فرمانداری در انجام وظایف محوله تشکر کرد و اظهار داشت: باید در فرصت باقیمانده تا زمان انتخابات با برنامه‌ریزی اصولی و برنامه زمان‌بندی مشخص و استفاده از توان فکری و اجرایی اعضای ستاد و نیز ظرفیت تمام ادارات شهرستان، مقدمات برگزاری انتخابات سالم و قانونی را به نحو احسن فراهم کنیم.

 رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا بیان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و اعضای ستاد انتخابات شهرستان موظف هستند همه ماموریت‌ها و وظایف خود اعم از پشتیبانی، امور حقوقی، امنیتی، فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی را با محوریت قانون در کل فرایند انتخابات به نحو مطلوب انجام دهند.

 "ضمیر" با بیان اینکه اجرای قانون و صیانت از آرای مردم هم برای اداره امور کشور و هم از نظر سیاسی و اجتماعی از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: در تمامی تصمیم‌گیری‌ها و فرایندهای انتخابات، تنها ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود و باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم به کار ببریم.

برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید

 

برای برگزاری انتخاباتی قانونمند تلاش نمائید


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 615
  • کد خبر : 30447