عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرستان مراوه تپه


افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرستان مراوه تپه

افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان مجتمع خدمات بهزیستی شهری  نور  در مراوه تپه افتتاح شد .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان در مراسم افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی غیردولتی نور که در مراوه تپه به بهره‌برداری رسید گفت : این مجتمع غیر دولتی همانند یک اداره بهزیستی کوچک ، خدمات توانبخشی مانند پرداخت مستمری ، پرونده سازی برای مددجویان ، توزیع وسایل توانبخشی ، آموزش و غیره را ارائه می‌کند .

عبدالقیوم مهمانی با بیان اینکه این مجتمع در یک ساختمان استیجاری فعالیت خود را آغاز کرده و سه نفر در آن مشغول به کار شده اند  افزود : در مرحله اول 187 پرونده مددجویی به این مجتمع واگذار شده است  .

وی افزود : این مجتمع توسط بخش خصوص اداره می شود و بهزیستی به ازای هر پرونده و در ازای ارائه خدمات به مددجویان تحت پوشش این مجتمع ، ماهانه یارانه پرداخت می کند .
وی صرفه جویی در زمان و هزینه مددجویان تحت پوشش این مجتمع را از دیگر پیامدهای مثبت راه اندازی این مجتمع شهری عنوان کرد و افزود : این مجتمع به عنوان چهارمین مجتمع خدمات بهزیستی مراوه تپه که با مجوز اداره کل بهزیستی فعالیت خود را آغاز کرده در زمینه توانبخشی مبتنی بر جامعه (cbr) در حوزه معلولین و خدمات رسانی به معلولین به منظور رفع نیازمندی‌ها و بهبود کیفیت زندگی جامعه هدف بهزیستی در شهرستان خدمات ارائه می‌کند .

افتتاح مجتمع خدمات بهزیستی نور در شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .