عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هیات بازرسی انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد


نشست هیات بازرسی انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

نشست هیات بازرسی انتخابات استان با ستاد انتخابات شهرستان ترکمن برگزار شد

نشست هیات بازرسی انتخابات استان با ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان ترکمن به منظور ارزیابی و بررسی روند اجرایی انتخابات در حوزه مربوطه با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال روز دوشنبه مورخ 25/11/95 در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: انتخابات بعنوان مهمترین جریان سیاسی کشور می باشد لذا روند اجرایی آن مستلزم برنامه ریزی دقیق است تا در فضایی آرام و به نحو مطلوب انجام شود.

وی در ادامه ضمن تاکید در دقت اجرای قانون در انتخابات گفت: عوامل موثر در انتخابات شناسایی و در انتخاب نیروی انسانی از افراد باتجربه و کاردان استفاده شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: مهمترین وظیفه ما در انتخابات صیانت از رای مردم می باشد لذا استفاده از افراد توانمند در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه شیرنگی معاونت فرمانداری ضمن تسلیت ایام فاطمیه گزارشی از اقدامات انجام شده در ستاد انتخابات این شهرستان را بازگو کرد. وی در ادامه یادآور شد دستگاههای دولتی و اجرایی شهرستان طبق قانون و ضوابط همکاری لازم را با ستاد انتخابات شهرستان داشته باشند تا خللی در روند اجرایی انتخابات پیش نیاید.

در ادامه علی نصیبی عضو هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان ضمن عرض سلام هدف از تشکیل جلسه را یادگیری و استفاده از تجربیات کارشناسان انتخابات در امر برگزاری آن دانست. وی در ادامه به تشریح گزارشی از آمار ثبت نام کنندگان کاندیداهای مرد و زن در ادوار گذشته انتخابات شوراهای اسلامی در کل استان و شهرستان ترکمن پرداخت و تاکید داشت: برگزاری انتخابات نیاز به افراد باتجربه دارد لذا سعی شود نمایندگان فرماندار و دیگر اعضاء از افراد باتجربه باشند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .