عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گمیشان برگزار شد


جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گمیشان برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با محوریت برنامه ریزی و آمادگی برای سفرهای نوروزی به ریاست فرماندار گمیشان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این جلسه اکوتوریسم را دومین منبع درآمدی در جهان برشمرد و اذعان داشت: وجود پدیده های طبیعی و بناهای تاریخی و فرهنگ شهرستان می تواند گمیشان را به یکی از نقاط مهم گردشگری تبدیل کند.

وی افزود: گردشگری یکی از برنامه های مهم و اولویت دار توسعه ای شهرستان می باشد و در این راستا برنامه های خوبی در حال پیگیری است.

توماج با بیان اینکه اطلاع رسانی نقش مهمی را در جذب گردشگر دارد، بیان داشت: شهرستان گمیشان دارای ظرفیت های بسیاری در خصوص گردشگری است که متأسفانه به دلیل نبود معرفی صحیح از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

رییس ستاد خدمات سفر گمیشان بر آمادگی همه جانبه دستگاه ها جهت اجرای مطلوب برنامه های نوروزی و استقبال از مسافران نوروزی و شناساندن شهرستان به گردشگران نوروزی تأکید نمود.

فرماندار گمیشان در پایان با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی افزود: دستگاه های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.

در این جلسه هریک از اعضای حاضر به ارائه گزارشات و برنامه های خود در جهت خدمات رسانی مطلوب در سفرهای نوروزی بیان داشتند.

 جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گمیشان برگزار شد

 

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 953
  • کد خبر : 30836