عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد تشکیل شد:

چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

 چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار و با حضور مدیران دستگاههای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر" در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای انجام شده ،بر جایگاه کمیسیون و لزوم حضور مدیر یا نماینده تام الاختیار و ثابت تاکید داشت.

 وی ضمن اشاره به اجرای سراسری سامانه جامع انبارها، گفت: توجیه و اطلاع رسانی طرح به جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت بر مراکز ورود و خروج کالا ، دولت مصمم بر شفاف سازی ورود و خروج کالا و نظارت بر آن است .

 فرماندار شهرستان آق قلا توجیه نبودن و عدم اطلاع رسانی از مصادیق قاچاق کالا و ارز را یکی از مشکلات حوزه مدیریتی صنعت و معدن و بازار در حوزه های مختلف از جمله کالاهای سلامت محور بیان داشت و بر برگزاری کارگاه آموزشی در کوتاهترین زمان ممکن تاکید نمود.

 رئیس کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا،امکان مدیریت بر لحظه موجودی انواع کالاها و برنامه ریزی صحیح تامین و توزیع آنها در شهرستان ، تامین به موقع نیازهای مردم ، برنامه ریزی صحیح عملیات توزیع محصولات مهم از جمله آرد،گوشت ، مرغ و کالاهای اساسی و ضروری ، امکان پیش بینی های صحیح به منظور ارائه به تولید و ... بخشی از کارکردهای سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا دانست .

 "ضمیر" با اشاره به این که ظرفیت اشتغال و مدیریت دولتی در بخش تولید پاسخگوی نیاز اشتغال کشور نیست ،تصریح کرد : لازم است مراکز تولیدی بخش خصوصی حمایت شوند و با اعتماد به بخش خصوصی و با همکاری آنها و با اجرای طرح جامع نسبت به شفاف سازی گردش کالا و فعالیتهای تجاری اقدام نماییم .

چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آق قلا

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 651
  • کد خبر : 30865