عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول


برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول به مناسبت فرارسيدن ايام نوروز 96 با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول ومدیران شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

فرمانداردراین جلسه را توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه ،سیاستگزاری ،برنامه ریزی ،سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت های سفردرایام نوروز عنوان کرد.

تجری مفردبا اشاره به نزدیک شدن به بهار و تعطیلات نوروزی افزود: شهرستان علی آباد کتول

ظرفیت و توانمندی بالای برای جذب گردشگر دارد و مهمترین قابلیت گردشگری این شهرستان دودهنه زرین گل ومحمد آباد کتول وآبشارتمام خزه ای کبودوال می باشد.

فرماندارگفت:تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی است که ظرفیت ها و جاذبه های این شهرستان به هموطنان عزیز معرفی می شود به همین خاطر همه مدیران دستگاههای اجرایی با هماهنگی و همکاری بین بخشی در این زمینه شرایط را با سیاست گذاری و برنامه ریزی در ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران فراهم نمایند.

تجری مفردضمن اشاره به پتانسیل های گردشگری و توريستي شهرستان علی آباد کتول گفت: با توجه به اينكه مناطق گردش پذير در اين شهرستان از جمله آبشارکبودوال و دهنه محمد آباد کتول وزرین گل می باشد، دستگاه های مرتبط اطلاع رساني و كمك به مسافرين و گردشگران نوروزی را داشته باشند.

تشکیل کمیته های 12 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر، ارتقاء خدمات سفر از جمله نظارت و توجه به مسائل بهداشتی ، نظارت بر امورات کمیته اسکان مهمان پذیرها، رستوران ها، برپایی نمازخانه، ایستگاه سلامت و .. از جمله تصمیمات مهم این جلسه بود.

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول

 

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .