عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد


یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،یازدهمین جلسه شورای آموزش وپرورش باحضور احمدتجری مفردفرماندار وریاست شورای آموزش و پرورش،محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر ودبیر شورای آموزش و پرورش و دیگر اعضاء به میزبانی شهرداری شهر سنگدوین برگزارشد.

احمد تجری مفرد فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت : جذب توریست و مسافران می‌تواند به رونق و اشتغال پایدار با توجه به صنعت گردشگری و رونق آن برای شهرستان مؤثر واقع شود.

احمد تجری مفرداظهارداشت:نگاه مسئولین به آموزش و پرورش نگاه مثبتی است و در جهت حل مسائل آن گام برمی‌دارند و از آنجائیکه آموزش و پرورش از جایگاه رفیعی برخوردار است همه‌ی دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش کمک کنند .

فرماندارافزود:پتانسیل گردشگری بسیار خوبی در شهرستان علی‌آبادکتول وجود دارد و جذب توریست و مسافران می‌تواند به رونق و اشتغال پایدار با توجه به صنعت گردشگری و رونق آن برای شهرستان مؤثر واقع شود و در ایام اسکان مسافران نوروزی تکریم میهمانان صورت گیرد .

محمدرضا صالح‌آلوستانی مدیر و دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ایام شهادت حضرت فاطمه(س) را تسلیت گفت و با اشاره به مسابقات استانی قرآن ، عترت و نماز که به میزبانی شهرستان علی‌آبادکتول برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود : با توجه به اصل میزبانی جلب رضایت تمامی دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره از مسابقات از اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است .

وی در بخش دیگری از سخنانش به اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت : تعدادی از مدارس شهری و ییلاقی علی‌آبادکتول و فاضل‌آباد در حال آماده سازی برای اسکان مسافران است تا در ایام سال نو (۱۳۹۶) پذیرای زائرین حرم علی‌بن موسی‌الرضا(ع) و مسافران نوروزی باشد.

علی گرائیلی شهردار شهر سنگدوین ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار و مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء در ادامه گفت : شهرداری سنگدوین آماده کمک به آموزش و پرورش شهرستان است .

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .