عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عمل به قانون و امانتداری مهمترین هدف ستاد انتخابات شهرستان گرگان است

فرماندار گرگان در جلسه ستاد انتخابات شهرستان:

عمل به قانون و امانتداری مهمترین هدف ستاد انتخابات شهرستان گرگان است

عمل به قانون و امانتداری مهمترین هدف ستاد انتخابات شهرستان گرگان است

 چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان گرگان با حضور اعضای ستاد به ریاست دکتر حسینی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان گرگان برگزار شد .

فرماندار گرگان در جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به حفظ امانتداری در فرایند انتخابات تاکید کرد و گفت: عمل به قانون و امانتداری در حفظ آرا مردم از مهمترین وظیفه ما در برگزاری انتخابات است و هیچ خلل و کوتاهی در این مهم پذیرفته شده نیست .

وی تأکید کرد: صیانت از آرای مردم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص برگزاری یک انتخابات باشکوه از اهداف شاخص ستاد انتخابات شهرستان گرگان است و ما نیز باید در دو محور برنامه ریزی داشته باشیم ، اول برگزاري انتخاباتي سالم ، قانونمند و منطبق بر راي و نظر مردم و دوم شرايط حضور حداكثري مردم درانتخابات فراهم شود.

وی در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان یادآورشد:پیگیری شرح خدمات کمیته ها و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته یکی از برنامه هایی است که باید از هم اکنون مورد بررسی قر ار گیرد .

وی همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان گرگان شد تا مسائل و مشکلات در این زمینه به‌طور دقیق رصد و مورد رسیدگی قرار گیرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 575
  • کد خبر : 30879