عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرداری17 هزار اصله نهال را در هفته منابع طبیعی بین مردم گنبدکاووس توزیع می کند


شهرداری17 هزار اصله نهال را در هفته منابع طبیعی بین مردم گنبدکاووس توزیع می کند

شهرداری17 هزار اصله نهال را در هفته منابع طبیعی بین مردم گنبدکاووس توزیع می کند

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه در جلسه هماهنگی نهضت سبز درخت کاری با تبریک هفته منابع طبیعی گفت: درخت‌کاری، کارِ خوبی است، اما نگهداری نهال هم خیلی مهم است.
احمد دستمرد افزود: همه دستگاهها و نهادها و تشکلهای مردمی در اجرای این طرح کمک خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه خطر ریزگردها شهرستان ما را تهدید می کند از اهتمام ویژه مسوولان و نهادها و تشکل ها برای درختکاری در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: درختکاری در شهر و روستا امسال با جدیت انجام می شود و برای ثمر دهی این طرح، دستگاهها و نهادها و تشکلها ملزم به بستن قرارداد برای نگهداری از نهالها شده اند.
وی افزود: باید بدانیم چه‌زمانی درخت بکاریم و چه‌قدر باید به درختان آب بدهیم. وی خاطرنشان کرد: درخت‌کاری در شهر به اندازه‌ درخت‌کاری در دشت اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: برای کاشت درخت‌ در کوچه و حیاط خانه‌ و مدرسه‌، باید به نکته‌های ویژه‌ای توجه کنیم و از درختان کاشته شده بخوبی نگهداری کنیم.
ابراهیم عطالر رییس شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از توزیع 17 هزار اصله نهال بین مردم شهرستان و ادارات و نهادها و تشکلهای مردم نهاد همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی تا روز 15 اسفندماه خبر داد و گفت: این تعداد اصله نهال توسط منابع طبیعی در اختیار شهرداری قرار گرفته تا بین مردم توزیع شود.
رییس جهاد کشاورزی نیز از کاشت 120 هزار اصله نهال مثمر در سطح باغات شهرستان خبر داد، نوراگفت: توسعه باغات در دستور کار جهادکشاورزی است.

شهرداری17 هزار اصله نهال را در هفته منابع طبیعی بین مردم گنبدکاووس توزیع می کند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 868
  • کد خبر : 30899