عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، شیرنگی معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و سیجوال و نمایندگان اعضای شورای تامین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را مهر تاییدی بر نظام و مایه ناامیدی استکبار جهانی برشمرد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: ذات انتخابات حضور مردم است و با وجود مشکلات بایستی مردم را برای حضور پررنگ و گسترده در این صحنه مهم ترغیب کنیم.

فرماندار گفت: ما مسئولان باید مراقب باشیم تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود. ابعاد مختلف انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و زمینه برای حضور گسترده مردم فراهم شود.

وی اظهار داشت: امنیت روانی جامعه بایستی تامین شود. امنیت 2 محصول دارد 1. آرامش و 2. اعتماد که اگر اینها در جامعه نباشد آن جامعه پویا نیست. لذا باید دقیق تر، بیناتر و بصیرتر در حوزه امنیت فعال باشیم.

وی با اشاره به مسئولیت مهم این کمیته گفت: در این حوزه مسئولیت سنگین است شبکه های رصد با ابزارهایی که در اختیار دارند نسبت به کنترل مسائل با دقت بیشتری عمل کنند.

فیروزی افزود: انتخابات زمان بروز احساسات است لذا باید بگونه ای مدیریت شود که به این احساسات لطمه ای وارد نشود.

برگزاری جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .